Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRABINA KU, KHADANGA

Romance

3  

PRABINA KU, KHADANGA

Romance

ନାୟିକା

ନାୟିକା

1 min
370


ଏକାକି ଝରଣାର କୂଳେ ବସି ଭାବୁଥାଇ

ପ୍ରତିବିମ୍ବ ଛବି ଏକ ଜଳେ ଉଙ୍କି ମାରୁଥାଇ ।

ହୃଦୟ କନ୍ଦରେ ବି ଅଛି ଏକ ଅନନ୍ୟ ଆଇନା

ଉଦ୍ଭାସିତ ହୁଏ ଯହିଁ ତୁମ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଗାରିମା ।

ଛଳଛଳ ଅଶୃଜଳେ ଦେଖେ ତୁମ ପ୍ରତିବିମ୍ବ

ବଦଳାଇ ଦିଏ ମୋର ଜୀବନ ନୌକାର ଦିଗ ।

ମୃଦୁ ମନ୍ଦ ସମିରଣେ ସ୍ପର୍ଶ ଲଭେ ଯେବେ ଜଳେ

ଦୃଶ୍ୟମାନ ଯେସନେ ମୁଖ ଓଢଣା ଆଢ଼ୁଆଳେ ।

କିଛି କ୍ଷଣେ ପ୍ରତିବିମ୍ବ ମିଳେଇ ଯାଏ ଯେସନେ

ମନେ ଆସେ ତୁମ ସ୍ମୃତି ସମ୍ଭାଳେ କି ମୁଁ ଅକାରଣେ ।

କିଛି କ୍ଷଣ ନିରେଖି ଚାହିଁଲା ବେଳକୁ ଜଳ ମଧ୍ୟେ

ଆତତାୟୀ ପଥର ଖଣ୍ଡ ଆସି ଜଳେ ଖସି ପଡ଼େ ।

ଦୋହଲାଇ ଦିଏ ପ୍ରତିବିମ୍ବ ଦିଶେ ନାହିଁ ମୁଖ

ଚନ୍ଦ୍ର ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ କରେ ନଭେ ତୁମେ ଥରେ ଦେଖ ।

ସେହିଭଳି ତୁମ ଛବି ମନ ଭିତରେ ରଖିଛି ଲୁଚାଇ

ଭ୍ରମ ଧାରଣା ଆସିଲେ ଉଭେଇ ଯାଏ ତୁମ ଛାଇ ।

ଅପେକ୍ଷାରେ ବିତେ ରଜନୀ ପ୍ରିୟା ତୁମ ପାଇଁ

କିନ୍ତୁ ଜୀବନରେ ତୁମ ଦର୍ଶନ ତିଳେ ମାତ୍ର ନାହିଁ ।

ସତରେ କଣ ଆସିବ କି ମୋ ଜୀବନ ନାୟିକା

ହୃଦ ତନ୍ତ୍ରୀ ତାନ ମଧ୍ୟେ ଗାଇ ଜୀବନ ଗୀତିକା l

ଭାବି ଭାବି ପାହିଯାଏ ଅମା ଅନ୍ଧାର ରାତି

ବିତିଯାଏ ଅନେକ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ଅଧାରୁହେ ପ୍ରୀତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance