Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nayak Akshaya raazhasti

Tragedy

3  

Nayak Akshaya raazhasti

Tragedy

ନାଟକର ନାଁ ଏକେଲା ଏକେଲା

ନାଟକର ନାଁ ଏକେଲା ଏକେଲା

1 min
188


ସଜନୀ ଗୋ...

ସଜଳ ନୟନେ ନେସି ଦିଅ ନୀଳ

ଉଛୁର ହେଲାଣି ବେଳ ଗୋ l

ସଜନୀ ଗୋ...

ଦୃଶ୍ୟ ଅନ୍ତ କାଳ ଦର୍ଶକ ପ୍ରବଳ

କେଉଁ ରଙ୍ଗ ମାଖି ନାଚିବି ମଞ୍ଚରେ

ହେବ ଅଭିନୟ କି ସଫଳ ଗୋ???

ସଜନୀ ଗୋ !

ନାଟକର ନାଁ ଏକେଲା ଏକେଲା

ଶୂନ୍ୟ ଅଛି ଭଙ୍ଗା ଥାଳ

ମାଣଟାକୁ ଆଉ ଦେଖି ପାରିବୁନି ସରିଲାଣି ଚାଉଳ ଗୋ l

ସଜନୀ ଗୋ...

ଅଭିନୟ ଶେଷ ଲାଗିଲାଣି ଶୋଷ

ଦିଅ ଟୋପେ ଗଙ୍ଗା ଜଳ

 ଯାତ୍ରା ଶେଷ ବୋଲି ହେବନି ନିରାଶ

ଅଛି ବଂଶେ ଅବିକଳ ନକଲ ଗୋ l


Rate this content
Log in