Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯТГрмирм╛рм░рнАЁЯТГ

ЁЯТГрмирм╛рм░рнАЁЯТГ

1 min
195



рм╕рнНрмлрнБрм░рм┐рм▓рнЗ рмирнЯрмирнБ   рм▓рнЗрм▓рм┐рм╣рм╛рми рмЕрмЧрнНрмирм┐

     рмХрнНрм╖рмгрмХрнЗ рмзрнНрм╡рмВрм╕ рморнЗрмжрм┐рмирнА.

рм╕рнНрмлрнБрм░рм┐рм▓рнЗ рмирнЯрмирнБ    рмЖрмирмирнНрмжрм░ рмЕрм╢рнНрм░рнБ

     рморм░рнБ рм▓рмнрнЗ рмкрмЩрнНрмХрмЬрм┐рмирнА ред


рм╕рнЗ рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐рмХрм╛рм░рнАрмгрнА  рммрм┐рмирм╛рм╢ рмХрм╛рм░рм┐рмгрнА

    рм╕рнЗрм╣рм┐ рмкрнНрм░рм┐рнЯрм╛ рм╕рнЛрм╣рм╛рмЧрм┐рмирнА.

рмЕрм╕рм╣рм╛рнЯрм╛ рмкрнБрмгрм┐   рмХрнНрм╖рмормдрм╛ рмзрм╛рм░рм┐рмгрнА

     рм░рнВрмкрнЗ рмжрнБрм░рнНрмЧрмдрм┐ рмирм╛рм╢рм┐рмирнА ред


рм╕рнЗ рмЕрмЩрнНрмХрм╢рм╛рнЯрм┐рмирнА рмЪрм┐рмдрнНрмд рммрм┐рмирнЛрмжрм┐рмирнА

     рм╕рмжрм╛ рм╕рнМрмирнНрмжрм░рнНрмпрнНрнЯрм░ рм░рм╛рмгрнА.

рморм╛рмЖ рмУ рмнрмЧрм┐рмирнА  рмкрм╛рм│рми рмХрм╛рм░рм┐рмгрнА

     рмЬрмирмо рмжрм╛рмдрнНрм░рнА рмЬрмирмирнА ред


рм╕рм░рнНрммрмВрм╕рм╣рм╛ рм╕рм┐рмП   рм╕рм░рнНрммрнЗ рм╕рнБрмЦ рмжрм┐рмП

    рм╕рм░рнНрмм рмормЩрнНрмЧрм│ рмХрм╛рм░рм┐рмгрнА.

рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рморнВрм│рм╛рмзрм╛рм░   рмжрм╛рми рмдрм╛ рмЕрмкрм╛рм░

    рмирм╛рмо рмдрм╛ рмкрнНрм░рмХрнГрмдрм┐ рм░рм╛рмгрнА ред


рмЕрмзрм░рнНрмо рмЕрмирнАрмдрм┐   рмкрм╛рмЗрмБ рмдрм╛ рмЙрмдрнНрмкрмдрнНрмдрм┐

    рммрм┐рм╢рнНрн▒рм░рнВрмкрм╛ рммрм┐рм╢рнНрм╡рморнВрм░рнНрмдрнНрмдрнЗ.

рмзрм░рнНрмо рм╕рнНрмерм╛рмкрмирм╛рм░рнЗ рмнрнИрм░рммрнА рм░рнВрмкрм░рнЗ

   рмХрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмжрнБрм░рнНрмЧрм╛ рморм╛рмдрнЗ ред


рмХрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмЪрмгрнНрмбрм┐ рмЦрм░рнНрмкрм░ рмзрм╛рм░рм┐рмгрнА

   рмХрнЗ рммрнЗрм│рнЗ рмормирморнЛрм╣рм┐рмирнА.

рмЕрморнГрмд рммрмгрнНрмЯрмирнЗ   рмпрмХрнНрм╖ рмХрм┐ рмжрм╛рмирммрнЗ

    рми рмкрм╛рм░рм┐рм▓рнЗ рмХрнЗрм╣рм┐ рмЬрм╛рмгрм┐ ред


рм╣рнЛрмЗ рморм╛рмдрм╛ рм╕рнАрмдрм╛ рм░рм╛рммрмгрм░ рм╣рмдрнНрнЯрм╛

    рм░рмЪрм┐рм▓рнЗ рм░рмШрнБ рмирмирнНрмжрми.

рмкрнБрмгрм┐ рмХрмВрм╕ рммрмз    рмХрм░рм┐рмерм┐рм▓рнЗ рмХрнГрм╖рнНрмг

    рм░рмЦрм┐рм▓рнЗ рмжрнЗрммрмХрнА рморм╛рми ред


рмжрнНрм░рнМрмкрмжрнА рмжрнНрм░рнБрмкрмж рмХрмирнНрнЯрм╛ рмнрм╛рммрнЗ рмЬрм╛рмд

    рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐рм▓рнЗ рмХрнМрм░рмм рмЯрм╛рмг.

рмХрм╛рмЮрнНрмЪрм┐ рм░рм╛рмЬ рмЬрнЗрморм╛  рм╕рнНрм╡рмЧрнБрмгрнЗ рмЙрмдрнНрмдрморм╛

     рмирм╛рм╢рм┐рм▓рнЗ рмЧрм░рнНрммрм┐рмд рмкрмг ред


рмпрнБрмЧрнЗ рмпрнБрмЧрнЗ рмирм╛рм░рнА рмпрнБрмЧ рм╢рнНрм░рнЗрм╖рнНрма рм╢рм┐рм░рм┐

     рм╢рнНрм░рнЗрм╖рнНрма рмпрм╛рм░ рмЕрммрмжрм╛рми

рмирнБрм╣рмБрмЗ рмжрнБрм░рнНрммрм│рм╛   рмХрнЗрммрнЗ рммрм┐ рмЕрммрм│рм╛

      рм╕рнНрм╡рнЯрмВрм╕рм┐рмжрнНрмзрм╛ рм╕рм░рнНрммрнЛрмдрнНрмдрморед




Rate this content
Log in