Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯМ╣рмирм╛рм░рнА рмЕрмдрнБрм│рмирм╛ рморм╣рм┐рнЯрм╕рнА ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмирм╛рм░рнА рмЕрмдрнБрм│рмирм╛ рморм╣рм┐рнЯрм╕рнА ЁЯМ╣

1 min
267



рмЕрмнрнБрмдрмкрнВрм░рнНрмм рм╕рнЗ рмЖрмжрм┐рморм░ рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐

   рмЕрмдрнБрм│рмирм╛ рморм╣рм┐рнЯрм╕рнА

рмЕрмнрм┐рмирм╡ рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рмЕрмирнБрм╕рм╛рм░рм┐ рмдрм╛рм░

   рмЕрмирнБрмкрморнЗ рмерм╛рмП рм╣рм╕рм┐.


рмЕрмжрнНрн▒рм┐рмдрнАрнЯ рм╕рнЗрм╣рм┐ рмЕрмирнБрмирнЯ рм╕рнЗрм╣рм┐

    рмЕрмирнБрмЧрнНрм░рм╣рнЗ рмП рмЬрмЧрмд

рмЕрмкрнНрм░рморнЗрнЯ рмжрм╛рми рмЕрмзрм┐рм╢рнНрм░рм┐рмд рморми

    рмЕрмнрм┐рмЬрнНрмЮрм╛рмирнЗ рмЕрмнрнНрнЯрнБрмжрм┐рмд.


рмЕрмнрм┐рмирмирнНрмжрмирм░ рмЕрмнрм┐рм╕рм╛рм░рм┐рмХрм╛ рм╕рнЗ

   рмЕрмнрм┐рмирнЯ рмдрм╛ рм╢рнАрм░рнНрм╖рмХ

рмЕрмнрнЯрм╛ рм╕рнНрммрм░рнБрмкрнЗ рмЕрммрмдрнАрм░рнНрмгрнНрмг рм╣рнБрмП

   рмЕрммрм┐рмзрнЗрнЯ рмЖрммрм╢рнНрнЯрмХ.


рмЕрммрм┐рм░рмд рмпрм┐рмП рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рмЖрммрм╛рм╣рмирнЗ

   рмЕрм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рмдрм╛рм░ рммрм╛рм░рмг

рмЕрммрм╕рнНрмерм╛рмирнЗ рмЬрм╛рнЯрм╛, рмнрмЧрм┐рмирнА рмУ рморм╛рмЖ

   рмЕрмкрнВрм░рнНрмм рмдрм╛рм╣рм╛рм░ рмжрм╛рми.


рмЕрмирм╢рнНрм╡рм░ рмзрм░рм╛ рмЕрммрм╕рми рмкрнНрм░рм╛рнЯрнЗ

    рмЕрмЧрнНрмирм┐ рммрм░рнНрм╖рм┐рм▓рнЗ рмирнЯрмирнБ

рмЕрморнГрмд рмЭрм░рмЗ рммрм╛рмгрнАрм░рнБ рмдрм╛рм╣рм╛рм░

    рмЕрмЬрм░ рмЕрморм░ рмдрмирнБ.


рмЕрмЧрморнНрнЯ рмкрме рм░ рмЕрм▓рм┐рмнрм╛ рмЖрм▓рнЛрмХ

   рмЕрммрм░рнНрмгрнНрмгрмирнАрнЯ рм╕рмВрм╕рм╛рм░рнЗ

рмЕрмЯрм│ рмормирм░рнЗ рмЕрмдрнБрмЯ рмЕрмЮрнНрмЬрм│рм┐

   рмЕрм░рнНрмкрм┐рмжрнЗрммрм╛ рмкрм╛рмж рмдрм│рнЗ.ред


Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Inspirational