Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Suresh chandra Padhy

Classics

3  

Suresh chandra Padhy

Classics

ନାଲି ମନ୍ଦାର

ନାଲି ମନ୍ଦାର

1 min
138



ନାଲି ମନ୍ଦାର ରେ ମା ଲୋ ସଜାଇ 

       ଦେବି ମୁ ତୋତେ

ନାଲି ସିନ୍ଦୁର ରେ ମା ଲୋ ସୁନ୍ଦର

      ଦିଶିବୁ ତୁ ମୋତେ

ଢୋଲ ବାଜୁ ଥିବ  ମହୁରୀ ଶୁଭିବ

    ଧନ୍ୟ ହେବେ ଭକତେ ।


କେତେ ଆଶା ନେଇ ଆସିଛି ମୁହିଁ

      କରିବାକୁ ଦରଶନ

ମା ନାମ ତୋର ହୃଦୟେ ରଖିଛି

      ଦୁଃଖ ହେବ ମୋଚନ ।


ସବୁ ଦୁଃଖରୁ ମା ପାରିନେବୁ

      ଅଳି କରୁଛି ଲୋ ତୋତେ

ତୋ ପଣତ ତଳେ ଆଶ୍ରା ଦେଉଥିବୁ

ପର କରିବୁନି ମୋତେ ।


ଦୁର୍ଗତି ନାଶିନୀ ନାମ ତୋର ଅଛି

     ଦୁର୍ଗତି କୁ ହରିବାକୁ

ଜୀବନେ ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା ଭୋଗୀ ଚାଲୁଅଛି

     ସାହା ହେବୁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics