Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

କଳ୍ପନା ରାୟ

Action Crime Inspirational

4  

କଳ୍ପନା ରାୟ

Action Crime Inspirational

ନାଗରିକ

ନାଗରିକ

1 min
222



ହେ ନାଗରିକ !! ମନେ ଅଛି ତ

ପୂର୍ବପୁରୁଷ ତୁମର ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଆଉ ଗର୍ଵ

କାର୍ଯ୍ୟକୁଶଳୀ ପୁଣି ତ୍ୟାଗ ତାଙ୍କ ବହୁତ

କୁଟି ଖାଅ, କାଟି ପିନ୍ଧ ତାଙ୍କରି ବାଣୀ ତ

ସମସ୍ତେ ଥିଲେ ପ୍ରାୟ ଐଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ କୂଳଵନ୍ତ ।


ହେ ନାଗରିକ,ବୃଦ୍ଧଙ୍କ ହାତ ଛାଡିବନି ତ

ଶିଶୁ ଅଟନ୍ତି ଆଗାମୀ ଦିନର ଭବିଷ୍ୟତ

ସେଥିପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟ ନିହାତି ଅଟେ ଉଚିତ

ସତ ସାଙ୍ଗେ ସବୁବେଳେ ବସ ମିତ

ତେବେ ନିଶ୍ଚିନ୍ତ ଜିତିବ ଏ ଜଗତ ।


ହେ ନାଗରିକ, ସେଦିନକୁ ତ ଦେଖିଛ

ଜଣେ ରାଜା ବାରଶ'ଙ୍କୁ କାମ କରାଉଥିଲେ ତ

ପିତୃସତ୍ୟ ପାଳି ରାଜ୍ୟ ଛାଡିଥିଲେ ତ

ମାତୃବଚନରେ ପାଞ୍ଚପତି ଗ୍ରହଣକୁ ତ

ମନ୍ଦିରମାଳିନୀ ଦେଶ, ତାଙ୍କ କର୍ମ ଫଳ ତ ।


ହେ ନାଗରିକ !! ଟଙ୍କାକୁ ଦିଅନାହିଁ ମୂଲ୍ୟ ତ

ସଂସ୍କୃତି ସଭ୍ୟତା ପରମ୍ପରାକୁ ବଳି ଦେବନି ତ

ପୂର୍ବପୁରୁଷଙ୍କୁ ଟିକେ ମନେ ପକାଅ ତ

କେତେ କଷ୍ଟ ସହିଥିଲେ ଦେଶପାଇଁ ତ

ସ୍ଵାଧିନଭାରତ ଥିଲା ତାଙ୍କ ଦୃଢ ଚିତ୍ତ ।


ହେ ନାଗରିକ !! ସତ ଥିଲେ ମିଳେ ଭାତ

ସତରେ ଥାଇ ଧୈର୍ଯ୍ୟ ହରାହେଵା ଉଚିତ ନୁହେଁ ତ

ଟଙ୍କା ନେଇ କେବେ ଭୋଟ ଦେବନି ତ

ଫଳପୁଷ୍ପଭରା ସବୁଜ ପୃଥିବୀ ଗଢ଼ିବ ତ

ବୃଦ୍ଧଶିଶୁଙ୍କୁ ଅବହେଳା କରିବନି ତ ।



Rate this content
Log in