Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Romance

2  

Sahadev Behera

Romance

ЁЯТЭрморнБрмБ рмЕрммрм╛ рмХрнЗрморм┐рмдрм┐..ЁЯТЭ

ЁЯТЭрморнБрмБ рмЕрммрм╛ рмХрнЗрморм┐рмдрм┐..ЁЯТЭ

1 min
425


рмкрм┐рм▓рм╛рммрнЗрм│рнЗ рмдрморнЗ   рмнрм▓ рмкрм╛рмЙрмерм┐рм▓

      рмЬрм╛рмгрм┐ рморнБрмБ рмирмерм┐рм▓рм┐ рмдрм╛рм╣рм╛

рмЖрмЬрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐ рмХрмерм╛   рмкрмбрнЗ рмпрнЗрммрнЗ рмормирнЗ

      рмЙрмбрм┐ рмпрм╛рмП  рморнЛрм░ рм░рм╛рм╣рм╛


рм╕рнЗрмерм┐ рмкрм╛рмЗрмБ рммрнЛрмзрнЗ  рм▓рнБрмЪрм┐ рмЫрмкрм┐ рмЖрм╕рнБ

      рморнЛ рм╕рм╛рмерм┐рм░рнЗ рмЦрнЗрм│рм┐рммрм╛рмХрнБ

рм░рм╛рмЧ рм╣рм┐рмВрм╕рм╛ рморм╛рми   рми рмерм╛рмП рмдрнЛрмарм╛рм░рнЗ

      рм╣рм╕рм┐ рм╣рм╕рм╛рмЙ рмормирмХрнБ 


рм╣рм╛рмд рмзрм░рм┐ рмЯрм╛рмгрм┐   рмирнЗрмЙ рмЧрмЫ рморнВрм│рнЗ

       рмдрнЛрм│рм┐ рмжрнЗрммрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмлрнБрм▓

рмХрнЗрмдрнЗрммрнЗрм│рнЗ рмХрм╣рнБ   рмЖрморнНрмм рмдрнЛрм│рм┐рммрм╛рмХрнБ

      рмпрм┐рммрм╛ рмЖрморнНрмм рмдрнЛрмЯрм╛ рмЪрм╛рм▓


рмирмжрнАрмкрмарм╛ рм╕рнЗрмЗ  рмЕрм░рморм╛ рммрмгрнАрмХрнБ

      рмЦрм░рм╛рммрнЗрм│рмЯрм╛рм░рнЗ рмбрм╛рмХрнБ

рммрмЗрмБрмЪ рмХрнЛрм│рм┐рм░рнЗ  рморми рмерм╛рмП рммрнЛрм▓рм┐

     рмдрнЛрм│рм┐ рмжрм┐рмП рмЦрм╛рмЗрммрм╛рмХрнБ 


рмкрнНрм░рмЬрм╛рмкрмдрм┐ рмкрм░рм┐    рморнЛ рм╣рм╛рмдрмХрнБ рмзрм░рм┐

     рмШрнВрм░рм┐рммрнБрм▓рнБ рмирмИрмзрм╛рм░рнЗ

рмХрнЗрм╣рм┐ рмпрмжрм┐ рмжрнЗрмЦрм┐   рмХрм╣рм┐рмжрм┐рмП рмШрм░рнЗ

     рмХрм╛рмирнНрмжрнБрмерм┐рм▓рнБ рморм┐рмЫрмЯрм╛рм░рнЗ


рммрм╣рнБ рмЪрнЛрм░рм┐ рмЦрнЗрм│   рморнЛ рм╕рм╛рмерм┐рм░рнЗ рмЦрнЗрм│рнБ 

       рмЦрнЗрм│рнБрмерм┐рм▓рнБ рм▓рнБрмЪрмХрм╛рм│рм┐

рмХрмгрнНрмврнЗрмЗрмХрнБ рмзрм░рм┐  рммрм╛рм╣рм╛рмШрм░ рмХрм░рнБ 

       рморм┐рмЫрнЗ рмжрнЗрмЗ рм╣рнБрм│рм╣рнБрм│рм┐


рмЖрмЬрм┐ рмпрнЗрммрнЗ рмдрнЛрм░ рм╕рммрм╛рм░рм┐ рмЙрмарм┐рм▓рм╛

      рм╕рм╛рм╣рм╛рмирм╛рмЗ рм╕рнНрммрм░ рмдрм╛рм│рнЗ

рмЕрмнрм┐рморм╛рми рмнрм░рм╛  рмдрнЛ рм╕рнЗ рмжрнБрмЗ рмЖрмЦрм┐

      рмнрм░рм┐рмерм┐рм▓рм╛ рмЕрм╢рнНрм░рнБрмЬрм│рнЗ


рмерм░рнБрмЯрнЗ рмХрнЗрммрнЗ рмдрнБ  рмЦрнЛрм▓рм┐ рмХрм╣рм┐ рмирм╛рм╣рнБрмБ 

      рмкрм╛рмЙрмерм┐рм▓рнБ рморнЛрмдрнЗ рмнрм▓

рморнБрмБ рмЕрммрм╛ рмХрнЗрморм┐рмдрм┐  рмжрнЗрммрмжрм╛рм╕ рм╣рнЛрмЗ 

      рммрнБрмЭрм┐рмерм╛рмирнНрмдрм┐ рмдрнЛрм░ рморнВрм▓


рмкрнНрм░рнЗрмо рмд рм╢рм╛рм╢рнНрммрмд   рмкрнНрм░рнЗрмо рмЪрм┐рм░рмирнНрмдрми

      рмкрнНрм░рнЗрмо рмпрнЗ рм╕рмдрнНрнЯ рм╕рнБрмирнНрмжрм░

рм╣рнГрмжрнЯ рмжрнЗрмЗрмЫрнБ   рморми рморнЛ рмХрм┐рмгрм┐рмЫрнБ

     рм╣рнЛрмЗрмЧрм▓рнБ рморнЛрм░ рмкрм╛рм░


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance