Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Inspirational Others

4.5  

Pranati Panda

Inspirational Others

ମୁକ୍ତିପଥେ ତୁମେ ମାଆ

ମୁକ୍ତିପଥେ ତୁମେ ମାଆ

1 min
224



ମରୁ ସମ ମୋର ନୀରସ ଜୀବନେ

ନିତି କଣ୍ଟାଫୁଲ ଫୁଟେ,

ତୁମ ମନ୍ଦିରର ତୁମରି ସତ୍ତାକୁ

ଆଙ୍କେ ଚିତ୍ତ ଚିତ୍ରପଟେ ।


ମୋ, ଆଖିର ଲୁହ ପୋଛିବା ପାଇଁକି

କାହା ପାଶେ ନାହିଁ ଆଶ ,

କେବଳ ତୁମକୁ ଅନୁଭବ କରେ

ମନରେ ରଖି ବିଶ୍ୱାସ ।


କଡ଼ ଲେଉଟାଏ କେତେ ଯେ ରଜନୀ

ଅଧୁରା ସ୍ବପ୍ନକୁ ନେଇ,

ଅପେକ୍ଷା କରିଛି ବର୍ଷ ପରେ ବର୍ଷ

ମଉନ ପାଷାଣୀ ହୋଇ ।


ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର ଜହ୍ନ ଭରା ରାତି

ଅବତୀର୍ଣ୍ଣ ହେବାପରେ ,

ଲକ୍ଷ୍ୟଚ୍ୟୁଚ କରେ ବିଚ୍ଛେଦର ତୃଷ୍ଣା

ନବ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଉଦୟରେ।


କେତେ ଦିନ ଆଉ ରହିବି ଏମିତି

ଶୋକାର୍ତ୍ତ ହୃଦୟ ନେଇ ,

ସାରା ଜଗତର ତୁମେ ପରା ମାଆ 

ମୋ' ପାଇଁ ପଥର କାଇଁ।?


ତୁମରି ସତ୍ତାକୁ ଦେହେ ଜଡ଼ିବାକୁ

ତୁମ ନାମ ସଦା ନେଇ ,

ବାରମ୍ଵାର କିନ୍ତୁ ନିରାଶା ହୁଅଇ

ମାୟା ଆଳୟରେ ରହି ।


ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ତୁମେ ନିଃଶବ୍ଦ ରାତ୍ରିରେ

ଥରଟିଏ ମାତ୍ର ଆସ ,

ମୋ , ପାଖରେ ବସି ସ୍ନେହରେ ଆଉଁସି

ମତେ ଚାହିଁ ଟିକେ ହସ।


ଶୁଭ ପ୍ରଭାତର ସ୍ବାଗତ ଆଗରୁ

ଫେରିଯିବା ଆଗୁ ତୁମେ ,

ଆତ୍ମା ପକ୍ଷୀ ମୋର ସଙ୍ଗେ ନେଇଯିବ

ଜଳୁଥିବି ମୁଁ , ଶ୍ମଶାନେ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational