Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhanjana Tripathy

Abstract

3  

Prabhanjana Tripathy

Abstract

ମୁଖାଗ୍ନି

ମୁଖାଗ୍ନି

1 min
140


ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ଝାଉଁଳି ଗଲାଣି

କିଛି ମିଛରେ ଆଉ ସତାମିଶା ଅଭିଶାପରେ

ମୁକ୍ତ ମୁକ୍ତ ଜୀବନର ଘଡି

କିଛି ସ୍ୱର୍ଗଛୁଆଁ ପ୍ରୟାସ ରେ ଆଉ କିଛି

ମତ୍ତ୍ୟର ଚାରିହାତ ଚାଖୁଣ୍ଡେ ମାଟିରେ ।


ଖୋଇ କଉଡ଼ି ବିଂଛି ହୋଇ 

ରାସ୍ତା ଉପରେ 

କିଛି ହରିନାମ ସଂକୀର୍ତ୍ତନରେ

କିଛି ଉମ୍ଭେଇ ନିଆଁର ଧୂଆଁରେ ।


ବାନ୍ଧବ ମାନଙ୍କ କାନ୍ଧ ଉପରେ

ଗୋଟାଏ ଗୋଟାଏ ପାଦ ଗଣତି

ମିଳେଇ ଯାଏ 

କିଛି ସ୍ମଶାନର କାଠ ଭାଡ଼ି ଉପରେ

ଆଉକିଛି ମୁଖାଗ୍ନି ପାଇଗଲାପରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract