Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhanjana Tripathy

Others

3  

Prabhanjana Tripathy

Others

ଶଗଡ଼ିଆ

ଶଗଡ଼ିଆ

1 min
225



ଯୁଗ ଯୁଗ ଯାଇଁ ଜୀବନ ଚକ୍ରରେ

ଗଡୁ ଗାଡି ଘଡ଼ ଘଡ଼ 

ସମୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉ ଜୀବନ ଚରିତ୍ର

ଜୀବନ୍ତ ଥାଉ ଶଗଡ଼ ।।


ସୁଖ /ଦୁଃଖ ଯୋଡି ବଳଦ ଟାଣନ୍ତୁ

ଯୁଆଡିରେ ହୋଇ ଛନ୍ଦି

ସମ୍ଭାବନାରେ ଆଗେଇ ଯାଆନ୍ତୁ

ସମତୁଲ ଭାବେ ବାନ୍ଧି ।।


ଚକର କାମୀ ବଜ୍ର ଥାଉ 

ଚକରୁ ନ ହେଉ ଛଡା

ଇର୍ଶୁ ମାଣ୍ ଓ ପାଖି ପଟା ସବୁ

ଶୀଶା କାଠେ ହେଉ ଗଢ଼ା ।।


ଅର୍ ତି ତି ର ନିର୍ଦେଶନା ମଧ୍ୟେ

ଚାଲୁ ଅଙ୍କା ବଙ୍କା ବାଟ

ବୋଝିଲା ହେଲେ ବି ଉଶ୍ୱାସ ହେଉ

ଜୀବନ ସଂସାର ମୋଟ ।।


ଗନ୍ତବ୍ୟ ପଥ ନ ସରିଲା ଯାଏଁ

ଶନ୍ ରେ ତେଲ ଟି ଥାଉ

କିଲନି ଠେସି ମଜବୁତ୍ କରି

ଶଗଡ଼ିଆ ଗୀତ ଗାଉ ।।


🌹🌹ହରି🌹🌹


Rate this content
Log in