Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

3  

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

ମୃତ ଆତ୍ମା

ମୃତ ଆତ୍ମା

1 min
276



 

ବିଶ୍ବାସଘାତକତାର ତରବାରୀ

ହୃଦୟକୁ ମୋର ଚିରିଦେଇ

କରିଅଛି ରକ୍ତାକ୍ତ ।

ସବୁକିଛି ମଥାପାତି ସହିଯାଇଛି ମୁଁ

ଯେମିତି ସହିଥାଏ

ରାସ୍ତାକଡର ପଥରଟେ

ପଥିକର ପଦାଘାତ ।

ମନର ସବୁ ଆଶା 

ଆଉ ଆଖିର ସବୁ ସ୍ବପ୍ନ ସରିଯାଇଅଛି ।

ତଥାପି ଯେହେତୁ 

ହୃଦୟର ସ୍ପନ୍ଦନ ବନ୍ଦ ହୋଇନାହିଁ,

ମୁଁ ଏ ଯାଏଁ ବଞ୍ଚିଛି ।

ଆଜି ମୁଁ ଏମିତି ଏକ ମରୁଭୂମି,

ନା ମୋ ପାଖରେ ଅଛି ଜଳାଶୟ,

ନା ଅଛି ମରୀଚିକାର ଭ୍ରମ ।

କେବଳ ଏକ ଶୂନ୍ୟତାକୁ ନେଇ 

ବଞ୍ଚିଅଛି 'ମୁଁ'

'ମୁଁ' ଅର୍ଥ କେବଳ ମୋ ଶରୀର ।

ଶାସ୍ତ୍ର କହେ 

" ଶରୀର ମରେ, ଆତ୍ମା ଅମର"

କିନ୍ତୁ ମୁଁ ଦେଖିଅଛି ବିପରୀତ ।

ଶରୀର ବଞ୍ଚିଛି

ଆଉ ଆତ୍ମା ମୋର

ଅନେକ ଦିନରୁ ମରିଯାଇଅଛି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract