Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Abstract Romance Others

3  

Santosh Kumar Nayak

Abstract Romance Others

ମୋନାଲିସା

ମୋନାଲିସା

1 min
27


ମୋନାଲିସା 


ମୋନାଲିସା ମୋନାଲିସା

ତୁମ ଆଖିରେ ଭରିଛି

ଏମିତି ମହୁଲି ନିଶା;

ସେଇ ନିଶା ପିଇ

ମତୁଆଲା ହେଇ

ମୁଁ ଯେ ଭୁଲିଗଲଣି ମୋ ଦିଶା।


ମୋନାଲିସା ମୋନାଲିସା

ତୁମ ଓଠ ତ କହୁଛି

ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟର ଭାଷା ;

ସେଇ ଭାଷା ଶୁଣି

ମନେ ମନେ ଗୁଣି

ହୃଦେ ଜାଗିଲାଣି ନୂଆ ଆଶା।


ମୋନାଲିସା ମୋନାଲିସା

ମୋତେ ପାଗଳ କରୁଛି

ତୁମ ମୁଖ ସରୁ ନାସା ;

ଆଖି ମିଟିକାରେ

ମୋର ଛାତି ଥରେ 

ବିନା ମେଘରେ ଝରଇ ବର୍ଷା। 


ମୋନାଲିସା ମୋନାଲିସା

ତୁମ ଗାଲ ଛୁଇଁଦେଲେ

ଗୋଲାପ ବି କରେ ଈର୍ଷା;

କପାଳ ଯେ ତୁମ

କରେ ମତିଭ୍ରମ

ମନେ ବାନ୍ଧିଅଛ ପ୍ରେମ ବସା।


ମୋନାଲିସା ମୋନାଲିସା

ତୁମ କୁନ୍ତଳ ପରଶେ

ଭୁଲିଯାଏ ରାଗରୁଷା ;

ତୁମ ରୂପକାନ୍ତି

ମନୋହର ଅତି

ନାହିଁ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ପରିଭାଷା।


ସନ୍ତୋଷ କୁମାର ନାୟକ

ବିଷମ କଟକ

ଜିଲ୍ଲା - ରାୟଗଡା

ମୋବାଇଲ - ୮୨୪୯୪୯୯୫୧୨


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract