Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Inspirational Others

3  

Anita Dash

Inspirational Others

ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ ରାଜ୍ୟେ ବଂଚିବାର ଦିଅ ଅଧିକାର

ମୋ ସ୍ୱପ୍ନ ରାଜ୍ୟେ ବଂଚିବାର ଦିଅ ଅଧିକାର

1 min
208



ହେ ଈଶ୍ବର !!

ପାରିବ ଯଦି ଏତିକି କୃପା ବର୍ଷା କର,

(ମୋ) ସ୍ବପ୍ନ ରାଜ୍ୟେ ବଂଚିବାର ଦିଅ ଅଧିକାର। (0)


ଭଲ-ମନ୍ଦ, ସୁଖ-ଦୁଃଖ, ପାପ-ପୁଣ୍ୟ ଥିବ,

ଏକ ବିନା ଆରେକର ସ୍ଥିତି ଅସମ୍ଭବ।

ଖାଲି ଯାହା ବଣ୍ଟା କୁଣ୍ଟା ଏପାଖ ସେପାଖ

ଏତିକି ଟିକିଏ କାମ ତୁମକୁ କି କଷ୍ଟ ?


କଠୋରତା ଭରିଦିଅ ମାଆର ହୃଦରେ

ସନ୍ତାନକୁ ଶୃଙ୍ଖଳାର ଶିକ୍ଷାଦେବା ବେଳେ।

କ୍ରୁରତାକୁ ଦିଅ ନେଇ କଂସେଇ ହୃଦରେ,

ଫାସି ଦଣ୍ଡ ଦେଉଥିବା ଜଲ୍ହାଦ ମନରେ ।


"ନରେ ବା ଗୁଞ୍ଜରେ ଅଶ୍ୱସ୍ତମା ହତ ପରି",

ମିଥ୍ୟା ରହିଥାଉ ଶାନ୍ତି ପ୍ରତିଷ୍ଠାକୁ ଧରି ।

ଛଳନାକୁ ଭରିଦିଅ ଶିକାର ଚକ୍ଷୁରେ,

ଶିକାରିଠୁ ପ୍ରାଣ ଜଗି ଧାଇଁବାର ବେଳେ।


ଜନ ବସତିରୁ ରୋଗ-ଭୂତାଣୁକୁ ନେଇ,

ଜନଶୂନ୍ଯ ଇଲାକାରେ ରଖିଦିଅ ସାଇଁ ।

କ୍ରୋଧ-ବର୍ବରତା ସବୁ ଏକତ୍ରିତ କରି,

ଦେଶ ରକ୍ଷକ-ସୈନିକ ମନେ ଦିଅ ଭରି ।


ହୀନ ମନ୍ୟତାରେ ଜଳେ ଅସହାୟା ନାରୀ

ତା ହୃଦରେ ଅହଂକାର ବଳ ଦିଅ ଭରି।

ଚୋର-ଖଣ୍ଟ ,ପାପୀ ପ୍ରାଣେ (ଧର୍ମ) ଭୟ ରହୁ ପୂରି,

ଧରଣୀରୁ ପାପ ଭାର ଯାଉ ଅପସରି ।


ବଳକା ଅଦରକାରୀ ସମ୍ପତିକୁ ନେଇ ,

ଦୀନ-ଦୁଃଖୀ ଜନ ଠାରେ ବାଣ୍ଟିଦିଅ ସାଇଁ ।

ଅନାହାର ମୃତ୍ୟୁ ପାଇଁ ଧରିତ୍ରୀ ମାତାର,

ନୟନୁଁ ନଝରୁ ଆଉ ଅଶ୍ରୁ ବିନ୍ଦୁ ଧାର ।


ଅନାହୂତ-ଆତଙ୍କିତ ମୃତ୍ୟୁ ଦିଅ ନାହିଁ

ପ୍ରିୟଜନଙ୍କୁ ହତାଶ-ଅନଳେ ଜଳାଇ।

ଚାହୁଁଚ କରିବ ଯଦି ସଂହାର ଗୋସାଇଁ

ଏକ ସାଥେ ସୃଷ୍ଟି ଦିଅ ପ୍ରଳୟେ ଭସାଇ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational