Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

3  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рморнЛ рмУрмбрм┐рм╢рм╛ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рморнЛ рмУрмбрм┐рм╢рм╛ ЁЯМ╣

1 min
12.2K


рморнЛ рмкрнНрм░рм┐рнЯ рмУрмбрм╝рм┐рм╢рм╛  рмХрм│рм┐рмЩрнНрмЧ рмЙрмдрнНрмХрм│ 

   рмпрм╛ рмирм╛рмо рморм╣рнАрм░рнЗ рмЦрнНрмпрм╛рмд 

рм╕рнЗ рморм╛рмЯрм┐ рмкрммрмирнЗ   рмЧрмврм╛ рморнЛ рмЬрнАрммрми   

   рмХрм░рнЗ рмХрнЛрмЯрм┐ рмкрнНрм░рмгрм┐рмкрм╛рмд ll


рмдрм╛ рм╕рммрнБрмЬ рмХрнЛрм│  рм╢рм╕рнНрнЯрм╢рнНрнЯрм╛рморм│рм╛рм░рнЗ 

   рмнрм░рм┐рмерм╛рмП рм╕рммрнБрммрнЗрм│рнЗ 

рм░рм╣рнЗрмирм┐ рмЕрмнрм╛рмм  рмЕрмирм╛рмЯрмирнЗ рмХрнЗрм╣рм┐ 

    рморм╛рмЖ рмкрм░рм┐ рм╕рм┐рмП рмкрм╛рм│рнЗ ll


рмЕрморнГрмдрм░ рмзрм╛рм░  рмирм┐рм░рнНрмЭрм░рм┐рмгрнА рмирнАрм░ 

    рмжрм┐рмП рм╕рнЗ рммрнБрм╣рм╛рмЗ рммрмХрнНрм╖

рморм╕рнНрмдрмХрнЗ рморнБрмХрнБрмЯ  рмжрнЗрмУрморм╛рм│рм┐ рмЧрм┐рм░рм┐ 

    рмжрм┐рм╢рнБрмерм╛рмП рмЭрмХрнН рмормХрнН ll

     

рмЦрмгрм┐ рмЦрм╛рмжрм╛рмирм░рнЗ  рм╣рнАрм░рм╛рмирнАрм│рм╛ рмормгрм┐

    рм░рмдрнНрми рмЧрм░рнНрмнрм╛ рморм╛рмЖ рморнЛрм░ 

рмХрм│рмХрм╛рм░рмЦрм╛рмирм╛   рм╢рм┐рм│рнНрмк рм╕рморнГрмжрнНрмзрм┐рм░рнЗ

   рммрм┐рмХрм╢рмЗ рмирм╛рмо рмдрм╛'рм░ ll

    

рмормирнНрмжрм┐рм░, рм╕рм╣рм░   рмдрм╛рм░рмХрм╕рм┐ рмХрм╛рмо 

    рм╣рнЗрмЙ рмкрм╛рмЯ рмормарм╛ рм▓рм╛рмЦ 

 рмЕрмнрнЯрм╛ рмЕрм░рмгрнНрнЯ рмкрм░рнНрмпрнНрнЯрмЯрмирм╕рнНрмерм│рнА   

   рмЬрнИрммрмормгрнНрмбрм│ рмкрнНрм░рморнБрмЦ ll

    

рм╕рм╛рм╣рм┐рмдрнНрнЯ,  рм╕рмВрм╕рнНрмХрнГрмдрм┐  рмХрм│рм╛рм░рнЗ рмормгрнНрмбрм┐рмд 

   рммрм┐рм╢рнНрммрнЗ рмЦрнНрмпрм╛рмд рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рме  

рм╕рнНрмкрмкрнНрмирм░ рмУрмбрм┐рм╢рм╛  рм╣рм╕рм┐рмм рмнрм╛рм░рмдрнЗ 


   рм╣рнЛрмЗрмм  рмЬрмЧрмдрнЗ рмЦрнНрмпрм╛рмд ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract