Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ମୋ ମାଆ

ମୋ ମାଆ

1 min
423


ବାତ୍ସଲ୍ୟ ମୟୀ ମା  ମମତା ମୟୀ ମା

     ପଣତ ଆଶିଷ ଦାୟୀ

ତୁହି ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତୀ  ତୁହି ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ

     କଥା ସଦା ସ୍ନେହମୟୀ ।


ଅନ୍ତ ଫାଡି ମୋତେ  ଜନ୍ମ ଦେଲୁ ସତେ

     ସହିଛୁ କଷଣ କେତେ

ନୂଆ ଆଲୋକର  ଦୁନିଆଁ ପଥରେ

     ଶିଖାଇଲୁ ଚାଲି ମୋତେ ।


ଦେଇନାହୁଁ ଦିନେ  କଷଣ ତୁ ମନେ

     ସହି ଘାତ ପ୍ରତିଘାତ

ପେଟ ପାଟି ମାରି  ମଣିଷଟେ ଗଢି

     ଦେଖାଉ ସଂସାର ପଥ ।


ବିପଦ ଆପଦେ  ତୋ କାନି ପଣତ

     ହୋଇଛି ମୋହର ସାହା

ଆଶୀର୍ବାଦ ତୋର  ମୁଣ୍ଡେ ସଦା ମୋର

     ବିଜୟ ପଥର ରାହା ।


ଭାବିନାହୁଁ କେବେ  ପାଇବାକୁ କିଛି

     କର୍ତ୍ତବ୍ୟରେ ନାହିଁ ହେଳା

ସହି ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ  ଡାକି କେତେ ଇଷ୍ଟ

    ମନାସୀ ମଙ୍ଗଳ ଭେଳା ।


ଆମ ଦୁଃଖେ ଦୁଃଖୀ  ଆମ ସୁଖେ ସୁଖୀ

    ଭୁଲେ ତା ଜୀବନ ସୁଖ

ସ୍ନେହ ମମତାର  ପ୍ରତି ଛବି ଟିଏ

    ଭାଳେ ମୁଁ ଜୀବନ ଯାକ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational