Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рморнЛ рморм╛'ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рморнЛ рморм╛'ЁЯМ╣

1 min
88


рм╕рнБрмЦ рмжрнБрмГрмЦ рморм┐рм╢рм╛ рмЕрмерм│ рм╕рмВрм╕рм╛рм░рнЗ

     рморм╛рмЖ рморнЛрм░ рм╕рм╛рм╣рм╛ рм╣рнБрмП

рмжрнБрмГрмЦрм░ рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛ рмнрмЙрмБрм░рнА рмЧрм░рмнрнЗ

     рмирм┐рмЬрмХрнБ рммрнБрмбрм╛рмЗ рмжрм┐рмП

рмжрм╢ рморм╛рм╕ рмжрм╢ рмжрм┐рми рмЧрмгрнБрмерм╛рмП

     рм╢рнБрмгрм┐рммрм╛рмХрнБ рмХрнБрмЖрмБ рм░рм╛рмм

рмХрнЗрмдрнЗ рмжрнЗрммрм╛ рмжрнЗрммрнА рмЗрм╖рнНрмЯ рм╕рнЗ рмкрнБрмЬрм┐рмЫрм┐

     рммрнНрм░рмд, рмкрнБрмирм┐рмЕ рмкрм░рмм

рмЧрм░рнНрмн рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛рм░ рмХрм╖рнНрмЯ рм╕рнЗ рм╕рм╣рм┐рмЫрм┐

     рморм╛рмЖ рмбрм╛рмХ рм╢рнБрмгрм┐рммрм╛рмХрнБ

рмЖрмХрм╛рм╢ рмкрм░рм┐ рмдрм╛ рммрм┐рм╢рм╛рм│ рм╣рнГрмжрнЯ

     рмирм╛рм╣рм┐рмБ рм╕рмо рмХрм┐рмП рмдрм╛рмХрнБ

рмнрнЛрмХ рмЙрмкрм╛рм╕рм░рнЗ рмирм┐рмЬрмХрнБ рмЬрм│рм╛рмЗ

     рмирм┐рмЧрм╛рмбрм┐ рмжрм┐рмП рмЕрморнГрмд 

рммрм╛рм░рморм╛рм╕рнЗ рмдрнЗрм░ рморм╛рмирм╕рм┐рмХ рмХрм░рнЗ

     рмХрм░рнЗ рм╕рнЗ рмормЙрми рммрнНрм░рмд

рмЕрмнрм╛рмм рмжрнБрмирм┐рмЖ рмдрнЗрм▓ рм▓рнБрмг рмдрм╛рмХрнБ

    рмХрм░рм┐ рмирмкрм╛рм░рмЗ рмирм╛рм╢рм┐

рмпрмирнНрмдрнНрм░рмгрм╛рмХрнБ рмнрнВрм▓рм┐ рм╣рм╕рнБрмерм╛рмП рм╕рм┐рмП

    рм╕рнНрммрм░рнНрмЧрм╛рмжрмкрнА рмЧрм░рм┐рнЯрм╕рнА

рм▓рм╣рнБ рм▓рнБрм╣ рмжрнЗрмЗ рмЬрнАрммрми рмжрнЗрмЗрмЫрм┐

    рморм╛рмЖ рморнЛ рмормормдрм╛ рморнЯрнА 

рмдрм╛'рм░ рмЖрм╢рнАрм░рнНрммрм╛рмж рм░рм╣рнБ рморнЛ рмормерм╛рм░рнЗ

    рм╣рнЗрммрм┐ рморнБрмБ рмЬрмЧрмд рмЬрнЯрнА


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract