Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣рморнЛ рморм╛ рм╢рнНрм░рнЗрм╖рнНрма ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рморнЛ рморм╛ рм╢рнНрм░рнЗрм╖рнНрма ЁЯМ╣

1 min
153


рмнрм╛рм░рмд рморнЛрм░ рмЬрмирмо рмнрнВрморм┐ 

   рмдрм╛ рмХрнЛрм│рнЗ рмЬрмирмо рморнЛрм░ 

 рмирм╛рмирм╛ рмЬрм╛рмдрм┐ рмлрнБрм▓ рмлрм│рнЗ рмнрм░рм╛

   рмЭрм░рмЗ рмЕрморнГрмд рмзрм╛рм░

рмХрнЗрмдрнЗ рм╕рм╛рмзрнБрм╕рмирнНрме рмЬрмирморм┐ рмХрнЛрм│рнЗ 

   рмкрм╛рм│рм┐рмЫрм┐ рм╕рмирнНрмдрм╛рми рмкрм░рм┐ 

рмкрнВрмгрнНрмп рмнрнВрморм┐ рм╕рнЗ рмзрм░рмо рмнрнВрморм┐ 

   рм╢рмдрнНрм░рнБрмХрнБ рмжрм┐рмП рм╕рмВрм╣рм╛рм░рм┐

 рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмзрм░рнНрмо рмнрнЗрмж рм╣рм┐рмирнНрмжрнБ рмЬрмЗрми

   рморнБрм╕рм▓рм┐рморнН рмЦрнНрм░рнАрм╖рнНрмЯрм┐рнЯрм╛рми 

 рм╕рмнрм┐рмБрмЩрнНрмХрнБ рмкрм╛рм│рмЗ рмХрм░рм┐ рмЖрмкрмгрм╛рм░  

   рм╕рмдрнЗрмХрм┐ рмирм┐рмЬ рм╕рмирнНрмдрм╛рми

 рмЧрмЩрнНрмЧрм╛ рмЧрнЛрмжрм╛рммрм░рнА рмХрнГрм╖рнНрмгрм╛ рмХрм╛рммрнЗрм░рнА 

   рмврм╛рм│рмЗ рмЕрморм┐рнЯ рмирнАрм░ 

 рмХрнЗрмдрнЗ рмпрнЛрмжрнНрмзрм╛ рмкрнБрмгрм┐ рмЬрмирмо рмжрнЗрмЗрмЫрм┐ 

  рмкрм┐рмЖрмЗ рммрмХрнНрм╖рм░ рмХрнНрм╖рнАрм░

 рмЕрморнГрмд рмЭрмЩрнНрмХрм╛рм░ рм╕рнБрмкрнНрм░рмнрм╛рмдрнЗ рмирм┐рмдрм┐ 

   рмЪрмЙрмжрм┐рмЧрнЗ рмнрм╛рм╕рм┐ рмЖрм╕рнЗ 

 рмЖрм▓рнЛрмХ рмжрнАрмкрм╛рм│рнА рморм╢рм╛рм▓рмХрнБ рмзрм░рм┐ 

    рм╕рмирнНрмзрнНрнЯрм╛ рмдрм╛рм░рм╛ рмирм┐рмдрм┐ рм╣рм╕рнЗ

рмкрнНрм░рмЪрм╛рм░рм┐рм▓рнЗ рмзрм░рнНрмо рмдрнНрмпрм╛рмЧ рм╕рнЗрммрм╛ рм╢рм╛рмирнНрмдрм┐ 

    рмзрм░рнНрмормЧрнБрм░рнБ рм╢рнНрм░рнАрмЪрнИрмдрмирнНрнЯ

рмХрммрм┐рм░  рммрм┐рммрнЗрмХ рм╕рнЗ рмкрм░рморм╣рмВрм╕ 

    рмдрнБрм│рм╕рнА рмжрм╛рм╕ рморм╣рм╛рми

 рмЧрнАрмд рмнрм╛рмЧрммрмд рмкрнЛрмерм┐ рмкрнБрм░рм╛рмгрм░рнЗ 

     рморнЛ рмнрм╛рм░рмд рммрм┐рм╢рнНрн▒рнЗ рм╢рнНрм░рнЗрм╖рнНрма 

 рмпрнЗрмдрнЗ рмЧрнБрмгрмЧрм╛рми рмХрм░рм┐рм▓рнЗ рм╕рм░рнЗрмирм┐

    рморнЛ рмкрм╛рмЗрмБ рм╕рм┐рмП рммрм┐рм╢рм┐рм╖рнНрмЯ    

    


Rate this content
Log in