Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smruti Rani Behera

Tragedy Inspirational

4  

Smruti Rani Behera

Tragedy Inspirational

ମୋ ଭାରତ ମହାନ୍

ମୋ ଭାରତ ମହାନ୍

1 min
610


ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର ଭାରତ ମୋର,          

ଐତିହାସିକ କଳାର ଗନ୍ତାଘର ।          


ଏଠି ନେଇଛନ୍ତି ଜନ୍ମ କେତେ ବୀର ପୁରୁଷ,      

ଗାନ୍ଧୀଙ୍କ ଠାରୁ ସୁଭାଷ ବୋଷ୍ ।                            


ଏଠି ଜାତି ଗୋତ୍ରର ନାହିଁ ବାଛ ବିଚାର,       

ସମସ୍ତେ ଏଠି ଗୋଟିଏ ପରିବାରର ।        


ଏଠି ହିନ୍ଦୁ ମୁସିଲିମ୍ ଭାଇ ଭାଇ,          

ସଭିଏଁ ରୁହନ୍ତି ଏକାଠି ହୋଇ ।                            


ଏଠି ବହୁଛି ପବିତ୍ର ନଦୀ ଗଙ୍ଗା ଯମୁନା,       

ଏଇ ମୋ ଭାରତ ଯାର ଜଗତେ ନାହିଁ ତୁଳନା ।     


ଏଠି ଜନ୍ମ ନେଇଛନ୍ତି ସ୍ୱୟଂ ଭଗବାନ,        

ଭାରତ ମୋର ସବୁଠୁ ମହାନ୍ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy