Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ମନରୁ ଫେଇବା ହୀନ ଭାବନା

ମନରୁ ଫେଇବା ହୀନ ଭାବନା

1 min
322


ଆସ ଆମେ ଯେତେ ଚେତନ ମଣିଷ

ମନରୁ ଫେଇବା ହୀନ ଭାବନା

ମିଳିମିଶି ଚଳି ଖୁସି କୋଳାକୋଳି

ଧରି ରଖିଥିବା ସଦ୍ଭାବନା ।


ଆନ ଦୁଃଖେ ଦୁଃଖୀ ଆନ ସୁଖେ ସୁଖୀ

ଦେଖାଇ ଚାଲିବା ମହତପଣ

ପରବତମାଳା ସମ ଠିଆ ହୋଇ

ଥାପିବା ହାତେ ହାତ ଜଣୁ ଜଣ ।


ନିଃସ୍ବାର୍ଥ ଭାବରେ ଆନ ଉପକାରେ

ରହିଥିବା ନିତି ଜୀଇଁ ଜୀବନ

ଆନନ୍ଦାନୁଭବ କେତେ ମିଳୁଥିବ

ଏକଥା ବି ବୁଝି ପାରିବ ମନ ।


କିଆଁ ହୀନ ଭାବ ମନରେ ଧରିକି

ଆନ ପାଖେ ହେଉଥିବା ଘୃଣିତ

ଦେହ ସୁଖ ପରା ଏ ଧନ ସମ୍ପତ୍ତି

ଦେଖାଇ ପାରେ କି ଜୀବନ ପଥ ।


କେହି ସାନ ନୁହେଁ କେହି ବଡ଼ ନୁହେଁ

କେହି ବି ନୁହଁଇ ହୀନ ନଗଣ୍ୟ

ପ୍ରତ୍ୟେକ ନିଜ ନିଜର କର୍ମଭାଗୀ

ସଂସାର ବୁକେ ଜୀବନ ଧାରଣ ।


ସବୁରି ଦେହରେ ଜୀବ ପରମାତ୍ମା

ଏକାକାର ହୋଇ କରନ୍ତି ଖେଳା

ଆମେ ଯେତେଦିନ ଜୀଇଁବା ମରତେ

ଏକତ୍ବ ମନ୍ତ୍ରରେ ବାନ୍ଧିବା ଭେଳା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational