Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

3  

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

ମମତାଭରା ଦୋଳନ

ମମତାଭରା ଦୋଳନ

1 min
110


କେତେ ନୟନପ୍ରୀତିକର ଗୁଣ ପାଇଛି ଦୋଳାୟିତ ଝୁଲଣ,

କେତେ ଭାଗ୍ୟବନ୍ତ ହୋଇଛି ଥିରିଥିରି ଦୋହଲୁଥିବା ଝୁଲଣ,

ଉଭୟ ପଟକୁ ନିୟମିତ ଭାବେ ଯାହା ଆସେ ଯାଏ କ୍ଷଣକ୍ଷଣ,

ବିରାଜିତ ଜୀବଙ୍କୁ ଅବିରତ ବିଶ୍ରାମ ଦେବାର ନେଇଛି ଯିଏ ପଣ ।


ଅଯୋଧ୍ୟାରେ କୌଶଲ୍ୟା ଖେଳାନ୍ତି ରଘୁନନ୍ଦନଙ୍କ ଝୁଲଣ,

ଗୋକୁଳରେ ରୋହିଣୀ ଝୁଲାନ୍ତି ସହସ୍ରବଦନଙ୍କର ଝୁଲଣ,

ଗୋକୁଳରେ ଯଶୋଦା ଖେଳାନ୍ତି ଯଦୁନନ୍ଦନଙ୍କର ଝୁଲଣ,

ଦୋଳିରେ ସନ୍ତାନର ପ୍ରଫୁଲ୍ଲବଦନ ଜନନୀଙ୍କ ହେତୁ ପାର୍ବଣ ।


ଶିଶୁଙ୍କୁ ମାତା ସତତ ଦିଅନ୍ତି ଅମୃତଭରା ମମତାଭରା ଦୋଳନ,

ଶିଶୁଙ୍କୁ ପିତା ସଦାସର୍ବଦା ଦିଅନ୍ତି ଅମୂଲ୍ୟ ବାତ୍ସଲ୍ୟଭରା ଦୋଳନ,

ନାତି-ନାତୁଣୀଙ୍କୁ ଅଜା-ଆଈ ସଦା ଦିଅନ୍ତି ଅନନ୍ୟ ଆତ୍ମୀୟ ଦୋଳନ,

ନାତି-ନାତୁଣୀଙ୍କୁ ଜେଜେମା ଜେଜେବାପା ଦିଅନ୍ତି ସ୍ନେହଶୀଳ ଦୋଳନ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract