Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ମମତା

ମମତା

1 min
108



ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

       ହୃଦୟ ତାହାର 

ଯାହାକୁ ନିଜର କଲା 

      କରିଲା ସେ ଦୂର ।

ଚାହିଁଲାନି ଆଜି ସିଏ 

      ତାହାରି ମୁହଁକୁ

ଜନମ ଦେଇଛି ସିଏ 

       କହିବ କାହାକୁ ।

ଆଖି ଲୁହ ପିଉ ଥାଏ 

ସବୁ ଦୁଃଖ ସହି ଯାଏ 

ଚାହିଁ ଥାଏ ତା ବାଟକୁ

     ଖୋଜେ ତା ଅନ୍ତର ।

ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

     ହୃଦୟ ତାହାର ।


ହାତ ଧରି ଦୁନିଆରେ 

       ଶିଖେଇଲା ଚାଲି

ହାତ ପାଇଗଲା ଯେବେ 

      ଗଲା ସିଏ ଭୁଲି ।

ଅଳି ଅଝଟକୁ ସହି

      ନିଏ ସେ କୋଳେଇ

ସେଇ ପୁଅ ଆଜି ତାକୁ

       ଦେଉଛି ଦୂରେଇ ।

ଯା ପଣତ ସାହା ଥିଲା

ସେ ଆଜି ଅଜଣା ହେଲା

ସେଇ ମାଆ ତା ପାଇଁ 

     ହେଲା ସାତ ପର ।

ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

     ହୃଦୟ ତାହାର ।


ନିଜେ ନ ଖାଇ କି ସିଏ

      ତାକୁ ଖୋଇ ଥିଲା

ସେଇ ପୁଅ ତାକୁ ଘରୁ 

     ବାହାର କରିଲା ।

ଓପାସେ ରହିଛି ପଡି

     ପୁଅ ରାନ୍ଧି ଖାଏ 

ତଥାପି ସେ ତା ପୁଅକୁ

     କେତେ ଭଲ ପାଏ ।

ଯିଏ ତାକୁ ଯାହା ଦିଏ 

ତା ପୁଅକୁ ଦିଏ ସିଏ

ସେଇ ପୁଅ ତା ପାଇଁ 

     ହେଉଛି ନିଷ୍ଠୁର ।

ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

     ହୃଦୟ ତାହାର ।


ନିଜେ କଷ୍ଟେ ରହି ତାକୁ

    ଦିଏ ସେ ପଇସା

ସେ ପୁଅ ଚୋରଣୀ କହି

    କଲା ଲୋକ ହସା ।

ଝୁଣ୍ଟି ସେ ପଡିଲେ ମାଆ

    ରକ୍ତ ଯାଏ ଝରି

ହାତ ଉଠେଇଣ ପୁଅ 

    ତାକୁ ଅଛି ମାରି ।

ତଥାପି ମାଆର ମନ

ପୁଅ ତା ଅଟେ ଜୀବନ

ତା ଭଲ ପାଇଁ ପ୍ରଭୁଙ୍କୁ

     ଡାକେ ନିରନ୍ତର ।

ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

    ହୃଦୟ ତାହାର ।


ଦେଉ ବା ନ ଦେଉ ସେ

     ଅଟେ ତାର ପୁଅ

ତା' ପାଇଁ ଝରୁ ଥାଏ 

    ତା ମମତା ସୁଅ ।

ମରଣ କାଳରେ ତୁଣ୍ଡେ

     ଠୋପେ ଦେବ ପାଣି

ବିଦାୟ କାଳରେ କାନ୍ଧେ 

     ନେବ ସେ ମଶାଣୀ ।

ମୁଖାଗ୍ନି ତାକୁ ତ ଦେବ

ପୁତ୍ ନର୍କରୁ ଉଦ୍ଧାରିବ

ମାଆ ହୃଦ କହୁଛି ପୁତ୍ର 

    ଅଟଇ ମୋହର ।

ଝୁରୁଛି ମମତା କାନ୍ଦେ 

    ହୃଦୟ ତାହାର ।

      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract