Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maitreyee Kamila

Abstract Inspirational

4  

Maitreyee Kamila

Abstract Inspirational

ମହାର୍ଘ୍ୟ ସଂକ୍ରାନ୍ତି

ମହାର୍ଘ୍ୟ ସଂକ୍ରାନ୍ତି

1 min
382



ପୂର୍ବାକାଶରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଙ୍କ ଉଛୁଳା କିରଣ

ତୁଳସୀ ଚୌରା ରେ ବନ୍ଧା ଛାମୁଣ୍ଡିଆ,

ମାଟି ଠେକି ରେ ଫୁଲ, ଆମ୍ବଡାଳ ଦୁବ, ଅକ୍ଷତ ର

ଅର୍ଘ୍ୟଜଳ ରେ ବତୁରା ବୈଶାଖ ର ଚଉରା ମାଟି

ସୂର୍ଯ୍ୟ ବିଷୁବ ରେଖାରେ ସ୍ଥିର

ଆମ ଘରେ ଘରେ 

ଆମ ପରମ୍ପରା

ଆମ ସଂସ୍କୃତି ର 

ମହ,ମହ ସଂକ୍ରାନ୍ତି

ଓଡ଼ିଆ ନୂଆ ବର୍ଷ

ଆମ ଦିଅଁ ପୂଜା

ଆମ ନୂଆ ପାଞ୍ଜି

ଛତୁପଣା, ଝାମୁଯାତ୍ରା,

ଠାକୁରାଣୀ ଯାତ୍ରା,

ଘଣ୍ଟ, ଘଣ୍ଟା, ଶଙ୍ଖ ହୁଳହୁଳି,

ଧୂପ ଝୁଣା ରେ କମ୍ପୁଛି ଗାଁ ଠାକୁରାଣୀ ମେଲା

ଅରୁଆ ଅନ୍ନ. ଡାଲମା ର ସାତ୍ଵିକ 

ବିଶେଷ 

ମାଆ ଙ୍କୁ ପୂଜିବାକୁ

ଦଣ୍ଡ ପାଟୁଆ ଙ୍କ 

ସ୍ଥିର, ନିଶ୍ଚଳ

ନିଷ୍ଠା, ଭକ୍ତି, ବିଶ୍ୱାସ

ଏ ତ ପ୍ରତି ଓଡ଼ିଆ ଙ୍କ ଅନୁଭବ

ଆମ ସଂସ୍କୃତି ର ମହାନ ପରବ ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract