Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Maitreyee Kamila

Others

3  

Maitreyee Kamila

Others

ଦେବଦେଵ ମହାଦେବ

ଦେବଦେଵ ମହାଦେବ

1 min
262



ଦେବ ଦେବ ମହାଦେବ

ଆହେ ଭୋଳାଶଙ୍କର,

ଜପିବି ତୁମ୍ଭ ନାମ

ଆଜି ପରା ଶ୍ରାବଣ ସୋମବାର,

ଚମ୍ପା, ଅରଖ, ବେଲପତ୍ର ପ୍ରିୟ ଅଟେ ଯାହାର

କୈଳାଶ ରେ ବିରାଜିତ

ସେ ଯେ ମହେଶ୍ୱର ।

 

ପାଣି ଭାର ନେଇ କାଉଡ଼ିଆ 

ଯେ ଚାଲନ୍ତି

ବମ ବମ ଭୋଲେ

ଭୋଳା ବାବା ଜଟିଆ ବାବା

ପାର କରିବ

ନାମ ବୋଲୁଥାନ୍ତି ।


ତୁମ ଧ୍ୟାନେ ସଦା ଥାଉ ଏ ଜୀବନ

ଓଁ ନମଃ ଶିବାୟ 

ଓଁ ନମଃ ଶିବାୟ

ଓଁ ନମଃ ଶିବାୟ

ପଞ୍ଚାକ୍ଷର ମନ୍ତ୍ର କରି ଉଚ୍ଚାରଣ ।


Rate this content
Log in