Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

1 min
5



ସୁଖ ପରେ ଦୁଃଖ ଦୁଃଖ ପରେ ସୁଖ 

   ଲାଗିଅଛି ସଦା ସଂସାରେ

ଦୁଃସମୟେ କେବେ ଦୁଃଖିତ ନ ହୋଇ

   ହସି ଅପରକୁ ହସାରେ ।


ଅନ୍ୟ ଓଠେ ହସ ଦେଇ ପାର ଯେବେ

   ସିଏ ଖୁସି ଲାଗେ କେତେରେ

ଯିଏ ଦେଉଥାଏ ସିଏ ଜାଣି ଥାଏ

   କେତେବେଳେ ଶାନ୍ତି ଆସେ ସତେରେ ।


ଅନ୍ୟର ଜୀବନେ ଖୁସି ଯିଏ ଦିଏ

   କେତେ ବଡ ତାର ଭାଗ୍ୟରେ

ତା ପରି ମହାନ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ବ ମଣିଷ

   ବିରଳ ଏଇ ସମାଜରେ ।


ଦୁଃଖରେ କାତର ନ ହୋଇ ଜୀବନେ

   ଧୈର୍ଯ୍ୟ ଧରେ ଯିଏ ସଂସାରେ

ଏଇ ଦୁନିଆରେ କଣ୍ଟକିତ ପଥ

   ପାର ହୁଏ ସିଏ ଅଚିରେ ।


ନିଜେ ନିନ୍ଦା ଅପବାଦ ଯେ ସହିଣ

   ଅନ୍ୟକୁ ସମ୍ମାନ ଦିଏରେ

କିଏ ସେ ହୋଇବ ତାହା ପରି ଆଉ

   ତା ପାଖରେ ମଥା ନୁଏଁରେ ।


ଆଜିର ଗରିବ କାଲିର ସେ ଧନୀ

   କାହାକୁ ଥଟ୍ଟା ନ କରରେ

କାହାର ମନର ଭାବନାକୁ ନେଇ

  ଉଡାଅନା କାହା ମଜାରେ ।


ଅନ୍ୟ ମନେ ଖୁସି ଦେବାପାଇଁ ଯେବେ

   ଦୋଷ ମାନିବାକୁ ପଡରେ

ଦୋଷ ନ ଥିଲେ ବି ମାନି ନିଅ ଦୋଷ

   କ୍ଷମା ମାଗି ନିଅ ତାହାରେ ।


ନିଜେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ଯନ୍ତ୍ରଣାକୁ ସହି

   ତ୍ୟାଗ କରେ ନିଜ ଖୁସିରେ

ସେଇ ଏକା ଦୁନିଆରେ ବଡ ଥାଏ

  ରହି ଥାଏ ସବୁ ହୃଦରେ ।


ନିଜ ଜୀବନକୁ ବାଜି ଦେଇ ଅନ୍ୟ 

  ଜୀବନ ବଞ୍ଚାଏ ଯିଏରେ 

ଅନ୍ୟ ଖୁସି ପାଇଁ ନିଜେ ଲୁହ ପିଏ

   କିଏ ବା ତାପରି ହେବରେ ।


ଅତୁଟ ରଖିବା ସେନେହ ସମ୍ପର୍କ 

   କଷ୍ଟ ନ ଦେବା କା ମନରେ

ମିଛ ସନ୍ଦେହରେ କଳଙ୍କ ଦେବାନି

   ଝରାଏ ସେ ଆଖି ଲୁହରେ ।


ଜୀବନ ଉପରେ କି ଅବା ଭରସା 

    ଏଇ ଅଛି ଏଇ ନାହିଁରେ 

ଯେତିକି ବଞ୍ଚିବା ହସି ହସାଇବା 

   ହସିବ ଆମ ଏ ମହୀରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract