Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ହେ ପୂଜ୍ୟ ଅତିଥି ଘେନ ମୋ ପ୍ରଣାମ

ହେ ପୂଜ୍ୟ ଅତିଥି ଘେନ ମୋ ପ୍ରଣାମ

1 min
4



ହେ ପୂଜ୍ୟ ଅତିଥି ଘେନ ମୋ ପ୍ରଣାମ

ଆତିଥ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କର

ଭକତିର ଅର୍ଘ୍ଯଥାଳୀ ଘେନି ପାଦ 

ଜଳେ ଧୋଉଛି ପୟର ।


ପୋଛି ଦେଉଅଛି ଚରଣ ଯୁଗଳ

ଆସନ ଗ୍ରହଣ କର

କେମିତି ଅଛନ୍ତି କୁହନ୍ତୁ ଏଥର

ହେ ଅତିଥି ଦେବେଶ୍ବର ।


ଆସିବାରେ କିଛି ବାଧା ହେଇନିତ

କ୍ଳାନ୍ତ ଅଛି କି ଶରୀର

ଜଳ ପାନ ଟିକେ କରନ୍ତୁ ଗ୍ରହଣ 

ଦୋଷ ନ ଧରି ମୋହର ।


ଭୋଜନ କରନ୍ତୁ ହେ ଦେବ ଅତିଥି

ବସି ଆସନ ଉପର

ଗରିବ କୁଟୀରେ ଯାହା ବି ରହିଛି

ବାଢେ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଆଗ୍ରହର ।


ଖୁସି ମନେ ଘେନ ହେ ପୂଜ୍ୟ ଅତିଥି 

ଭୋଜନ ଏବେ ହେ କର

ଢାଳେ ଜଳ ଅଛି ହାତ ଧୋଇ ହେବେ

ତ୍ରୁଟି ହେଲେ କ୍ଷମାକର ।


ବିଶ୍ରାମ ଟିକିଏ କରନ୍ତୁ ଅତିଥି

ଆଜି ଏଇ ମୋ କୁଟୀର  

କେତେ ପୁଣ୍ୟ ବଳେ ଦରିଦ୍ର କୁଟୀରେ

ପଡିଛି ତୁମ ପୟର ।


ସଜେଇ ଦେଇଛି ବଞ୍ଚିଣା ଅତିଥି

ଶୟନ ଏଥର କର

ପାଦ ସେବା ଯେବେ ଦେବ ହେ ଅତିଥି 

ଏଇତ ସୌଭାଗ୍ଯ ମୋର ।


ମୁଖ ପଖାଳନେ ଜଳ ରଖିଅଛି

କୁହ ଯାହା ଦରକାର 

ସକ୍ଷମ ଯେବେ ତ ଥିବ ମୋ ପାଖରେ

ଆଣି ଦେବି ମୁଁ ଛାମୁର ।


ଯାହାବି ରହିଛି ଏଇ ମୋ ଭଣ୍ଡାରେ

ସମର୍ପି ଦେବି ମୁଁ କର

ହେଲେ ମୋ ଦୁଆରୁ ଶୂନ୍ୟ ହସ୍ତେ କେବେ

ଯିବନି ଦେବଈଶ୍ବର ।


ଅତିଥିର ସେବା ମାଧବର ସେବା

ବଞ୍ଚିତ ମୋତେ ନ କର 

ଭକତି ପ୍ରଣତି କରୁଛି ଅତିଥି 

ନଇଁ ଏଇ ମଥା ମୋର ।


ଅତିଥି ଫେରିଲେ ଦାଣ୍ଡ ଦୁଆରରୁ

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ହେଇଯାନ୍ତି ଦୂର

ଯେଉଁ ଘରେ ନିତି ଅତିଥି ସେବନ୍ତି

ସେଇତ ବୈକୁଣ୍ଠ ପୁର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract