Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ହଜିଲା ଅତୀତ

ହଜିଲା ଅତୀତ

1 min
4



କଥାରେ ରହିଛି ମାଆ ମାଡ ଅଟେ

   କୁଆ ପାଡ ଠାରୁ ହୀନ

ମାଆର ମମତା ସେନେହ ବନ୍ଧନ 

   ସନ୍ତାନ ଜୀବନ ଧନ ।


ସନ୍ତାନଟି ତାର ଆଖିର ପିତୁଳା

   ତା ପାଇଁ କଟେ ତା ଦିନ

ଆଖିର ଆଗରୁ ଅନ୍ତର ହୋଇଲେ

   ଲୋତକ ଝରେ ନୟନ ।


ଝୁରି ହେଉଥାଏ ଖୋଜି ବୁଲୁଥାଏ

   ବୁଝେନି ତାହାର ମନ

ପାଇଗଲେ ତାକୁ କୋଳେଇ ନିଅଇ

    କହି ମୋର ଗଳା ଧନ ।


ମନର ଆବେଗ ବଢି ବଢି ଯାଏ

    ଛାତିରେ ଉଠେ କମ୍ପନ

କୋଉଠି ଥିଲୁରେ ମୋ ଗଳା ରତନ

    କହି ଦିଅଇ ଚୁମ୍ବନ ।


ଗାଳି କଲି ବୋଲି ମୋ ଧନ ସଙ୍ଖାଳି

   କଲୁ ଏତେ ଅଭିମାନ 

ଭାଙ୍ଗି ଦେରେ ମାନ ମୋ ଜୀବ ଜୀବନ

   ତୋ ପାଇଁ ବଞ୍ଚିଛି ଧନ  ।


ତୁ ନ ଖାଇଲେ ପାଟିକୁ ମୋହର

   ଯିବ ନାହିଁ ଅନ୍ନ ଧନ

କେତେ ଗେଲ କରି କୋଳରେ ବସେଇ

   କରାଇ ଦିଏ ଭୋଜନ ।


ମାଆ ପରି ନାହିଁ ଜଗତରେ କେହି

  ମାଆ ଅମୂଲ୍ୟ ରତନ

ହତାଦର ତାକୁ କରିବନି କେବେ

   ଦେବନି ତ ଅପମାନ ।


ପିଲା ଭଲ ପାଇଁ ସର୍ବଦା ତା ଚିନ୍ତା

  ଦେଖେ ତା ସୁଖ ସପନ

ସନ୍ତାନ ମଙ୍ଗଳ ସୁନାମର ପାଇଁ 

   କରେ ବି ସିଏ ଶାସନ ।


ତା ପାଇଁ ସନ୍ତାନ ଉନ୍ନତି କରଇ

   ବଢେ ଯଶ ଖ୍ୟାତି ମାନ

ମାଆଟି ଯାହାର ଦୁନିଆରେ ନାହିଁ

   ହେଇଥାଏ ହୀନିମାନ ।


ସ୍ନେହ ବୋଳା ତାର ସେ ମଧୁର କଥା

  ନା ଭୁଲି ହୁଅଇ ମନ

ମାଆ ମାଡ ପରା ଏଇ ଦୁନିଆରେ 

  କୁଆ ପାଡ ଠାରୁ ହୀନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract