Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ତୁମରି ନାଆଁରେ ସକାଳ ଆରମ୍ଭ

ତୁମରି ନାଆଁରେ ସକାଳ ଆରମ୍ଭ

1 min
5



ତୁମରି ନାଆଁରେ ସକାଳ ଆରମ୍ଭ 

     ହେଇଥାଏ ଏ ଧରାରେ

ତୁମରି ଆଶିଷେ ଏ ବିଶ୍ବ ସଂସାର

    ହସୁଅଛି ଜଗତରେ ।


ପ୍ରଭାତ ହୋଇଲେ ହସର ଧରଣୀ

    ସୂର୍ଯ୍ୟର ଆଲୋକ ଧାରେ

ଚଳ ଚଞ୍ଚଳଟି ହୋଇଥାଏ ମହୀ

    ଅନ୍ଧାର ହଟଇ ଧୀରେ ।


ଶଯ୍ୟା ତ୍ୟାଗ କରି ଏଇତ ମାନବ

    ନିତ୍ୟକର୍ମ ତାର ସାରେ

ଖାଦ୍ୟ ଅନ୍ବେଷଣେ ପକ୍ଷୀ ଉଡିଯାନ୍ତି

    ଡେଣା ଝାଡି ଆକାଶରେ ।


ଆଳସ୍ୟକୁ ତେଜି କର୍ମରେ ତତ୍ପର

     ହେଇଥାନ୍ତି ନାରୀ ନରେ

ମନ୍ଦିର ଭିତରୁ ଘଣ୍ଟ ହୁଳହଳି

    ଶବଦ ଶୁଭେ କର୍ଣ୍ଣରେ ।


ହୃଦେ ଭକ୍ତି ଭାବ ଜାଗ୍ରତ ହୁଅଇ

    ମନଟି ଲାଗେ ପୂଜାରେ

ତୁମକୁ ଦେଖିଲେ କାହିଁକି କେ ଜାଣି

    ଏମନ ତୁମକୁ ଝୁରେ ।


ଅନେକ ଭାବନା ମନରେ ଆସଇ

     ଛବି ତୋ ନାଚେ ଆଖିରେ

ମୋ ମନ ମନ୍ଦିରେ ରଖେ ମୁଁ ତୋତେରେ

    ହଜେ ମୁଁ ତୋର ପ୍ରେମରେ ।


ତୁମରି ନାଆଁରେ ଆସଇ ସକାଳ

   ସୂର୍ଯ୍ୟ ଥାଏ ଆକାଶରେ

ରାତି ଆସିଗଲେ ହସୁଥାଏ ଧରା

    ତାରା ଜହ୍ନ ଜୋଛନାରେ ।


ତୁମେ ହିଁ ଆରମ୍ଭ ତୁମେ ହିଁ ଶେଷ

    କରୁଥାଅ ଜୀବନରେ

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ ଗଛରୁ ପତର 

   ନା କେବେ ସେ ଝଡି ପାରେ ।


ତୁମରି ଦୟାରେ ଚାଲିଛି ସଂସାର

    ସବୁ ତ ତୁମ କୃପାରେ

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ କ୍ଷଣିକ ଭିତରେ

    ଲୀନ ହୁଏ ପ୍ରଳୟରେ ।


ଅଭୟ ଚରଣ ଶରଣଟି ଦିଅ

   ଏତିକି ମାଗୁଣୀ ବାରେ 

ଆହେ ଚକ୍ରଧର ବାରେ ରକ୍ଷାକର

   ଆଶ୍ରୟ ତୁମ ପୟରେ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract