Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

1 min
4



ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳାର 

ସୁନ୍ଦର ଏ ଗୁଢ ଜ୍ଞାନ 

ମୃଗ ତୃଣ ଖାଇ ବୁଲୁ ଥାଇ ବନ 

ବାଘ ବିନାଶେ ଜୀବନ ।


ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ ସୃଷ୍ଟି ତ ସମସ୍ତେ 

ସବୁ ପ୍ରଭୁଙ୍କର ଦାନ

ତାଙ୍କରି ଦୃଷ୍ଟିରେ ସମସ୍ତେ ସମାନ

କେହି ନୁହେଁ ବଡ ସାନ ।


ଆହାର ବିହାର କରଥାନ୍ତି ସର୍ବେ 

ବାଛି ନ୍ୟନ୍ତି ବାସସ୍ଥାନ 

ମୁଗ ସିନା ତୁଣ କରଇ ଆହାର

ବାଘର ସିଏ ଭୋଜନ ।


ଏ ପରିପ୍ରେକ୍ଷୀରେ କିଏ ବା ରଖିବ

ମୃଗର ସେଇ ଜୀବନ

ସବଳ ସାଥିରେ ଦୁର୍ବଳ ଲଢେଇ

ମୁର୍ଖ ସହିତ ସମାନ ।


ବଳ ଅପେକ୍ଷା ଯେ ମନର ବୁଦ୍ଧିଟି

ସେଇଠି ଯେ ପ୍ରୟୋଜନ 

ରକ୍ଷକ ସିଏ ବି ଢକ୍ଷକଟି ସିଏ

ତା ହାତେ ଥାଏ ଜୀବନ ।


ଖାଦକ କି କେବେ ଖାଦ୍ୟକୁ ଛାଡି କି

ବଞ୍ଚି କି ପାରିବ ଦିନ

କଳେ ବଳେ ନିଶ୍ଚେ ଖୋଜି ତା ଆହାର

କରିବ ତାକୁ ଭୋଜନ । 


ଶିକ୍ଷା ଦେଇଅଛି ଏଇ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ

ଜୀବନ ରଖ ଗୋପନ

ସବଳ ଆଖିରେ ଦୁର୍ବଳ ପଡିଲେ

ନିସ୍ତାର ନାହିଁ ଜୀବନ ।


ମୃଗ ତୃଣ ଖାଇ ବୁଲଇ ବନ ତ

ବୁଝ ଗୁଢ ତତ୍ତ୍ୱ ଜ୍ଞାନ

ବାଘ ବିନାଶଇ ତାର ଜୀବନ

ନୁହେଁ ଏହା ଭିତ୍ତିହୀନ ।


ନିଜ ଅନୁସାରେ ଚଳୁଥିବ ନିଜେ

ସୁରକ୍ଷା ଦେଇ ଜୀବନ

ବେଖାତିରେ କରି ଘୂରି ବୁଲୁ ଥିଲେ

ହୋଇବ ନିଶ୍ଚେ ପତନ ।

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract