Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯМ╣рморм╛рмдрм╛ рмХрм╛рмдрнНрнЯрм╛рнЯрм┐рмирнА ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рморм╛рмдрм╛ рмХрм╛рмдрнНрнЯрм╛рнЯрм┐рмирнА ЁЯМ╣

1 min
477



рмдрнБрм╖рнНрмЯ рм╣рнЗрм▓ рморм╛рмдрм╛ рмзрнНрнЯрм╛рмирнЗ рмХрм╛рмдрнНрнЯрм╛рнЯрми

    рм╣рнЛрмЗрм▓ рмдрм╛рмЩрнНрмХ рмирмирнНрмжрм┐рмирнА.

рморм╣рм┐рм╖рм╛рм╕рнБрм░рмХрнБ рммрмзрм┐рммрм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмд

    рмЬрмирнНрмо рмирнЗрм▓ рмХрм╛рмдрнНрнЯрм╛рнЯрм┐рмирнА.

рморм╛рмдрм╛, рм░рнВрмкрнЗ рмжрнБрм░рнНрм▓рмн рм░рнВрмкрм┐рмгрнА. l


рмЪрмдрнБрм░рнНрмнрнБрмЬрм╛ рморм╛рмдрм╛ рм╢рнБрмнрнНрм░ рмкрм░рм┐рм╣рм┐рмдрм╛

    рм╣рм╕рнНрмдрм░рнЗ рмЕрм╢рнА рмХрморм│.

рм╕рм░рнНрмм рмжрнЗрммрм╛рмжрнЗрммрнА рм╕рнНрмдрнБрмдрм┐рмХрнБ рм╣рнЗ рмжрнЗрммрнА

    рмкрм╛рмдрм┐рмирнЗрм▓ рмкрм╛рмдрм┐ рм╢рм┐рм░.

рм╢рмХрнНрмдрм┐ рм╕рморм┐рм╢рнНрм░рмг рмХрм▓рнЗ рмжрнЗрммрмЧрмг

    рм╣рнЛрмЗрм▓ рм╕рм┐рмВрм╣рммрм╛рм╣рм┐рмирнА. l


рмЪрмгрнНрмб рморнБрмгрнНрмб рмирм╛рм╢рм┐ рмирм╛рм╢рм┐рм▓рнЗ рморм╣рм┐рм╖рм╛

    рмжрнИрмд рмХрнВрм│ рммрм┐рмирм╛рм╢рм┐рмирнА.

рмзрм░рнНрмо рм╕рмВрм╕рнНрмерм╛рмкрмирм╛ рмПрм╣рм┐ рмд рмХрм╛рмормирм╛

     рмЙрм▓рнНрм▓рм╛рм╕ рмнрм░рнЗ рморнЗрмжрм┐рмирнА.

рм╖рм╖рнНрма рмирм┐рм╢рм┐ рмЕрм░рнНрмжрнНрмзрнЗ рмормзрнБ рмирмЗрммрнЗрмжрнНрнЯрнЗ

    рмЕрм░рнНрмкрм┐рмд рм╕рм┐рмВрм╣рммрм╛рм╣рм┐рмирнА. l



Rate this content
Log in