Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tankadhar Majhi

Abstract Fantasy Inspirational

3.0  

Tankadhar Majhi

Abstract Fantasy Inspirational

ЁЯМ╝ рморм╛рмЖ ЁЯМ╝

ЁЯМ╝ рморм╛рмЖ ЁЯМ╝

1 min
11.5K


 рморм╛рмЖ 


рморм╛рмЖ рмдрморнЗ рморм╛рмЯрм┐рм░рнБ рмЙрмарм┐рмерм┐рммрм╛

рм╕рнЗрм╣рнНрмирм┐ рмормормдрм╛ рммрм░рмЧрмЫрмЯрм┐рмП 

рмпрм╛рм╣рм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рморнБрмБ рмдрм╛рм░ рмжрнЛрм│рм┐рм░рнЗ

рмЖрмЬрм┐ рммрм┐ рмЫрнЛрмЯ рмХрмгрнНрмврнЗрмЗрмЯрм┐рмП ред 

рмпрм╛рм╣рм╛рм░ рм╢рм╛рмЦрм╛ рмирм┐рмдрм┐ рмЖрмЙрмБрм╕рм┐ рмерм╛рмП

рмЖрмЙ рморнБрмБ ...

рм╣рнЛрмЗ рм░рм╣рм┐рмерм╛рмП рмХрнНрм╖рнБрмжрнНрм░ рмХрмгрм┐рмХрм╛рмЯрм┐рмП ред


рмпрм╛рм╣рм╛рм░рм┐ рмбрм╛рм│рм░рнЗ рммрм╕рм╛ рмЧрмврм┐рмжрм┐рмП

рм╕рнБрмЦ рмжрнБрмГрмЦрм░ рморм╛рнЯрм╛ рмЬрмЮрнНрмЬрм╛рм│рм░рнЗ

рмкрнБрмгрм┐ рм╕рнЗрмЗрмарм┐ рмдрнБрмо рмЫрм╛рмЗ рмХрм╣рнЗ...

рморнБрмБ рмжрм┐рмирнЗ рм╣рнЗрммрм┐ рмдрнБрмо рм╕рм╛рм╣рм╛рм░рм╛ рммрм╛рмбрм┐рмЯрм┐рмП ред


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract