Subham Sahu

Inspirational

4.3  

Subham Sahu

Inspirational

ମା

ମା

1 min
410


ମାଆର ପଣତ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିର ନେତ

ସ୍ନେହ ମମତାର ଘର,

ବିପଦେ ଆପଦେ ରକ୍ଷା କବଚ ସେ

କରେନାହିଁ କେବେ ପର ।


ଦଶମାସ ଦଶଦିନ ଗର୍ଭେ ଧରି

ଜନମ ଦେଇଛି ସିଏ,

ତା ଠାରୁ ବଳି ଏଇ ସଂସାରରେ

କୁହ ଭାଇ ଅଛି କିଏ ।


ମାଆର ପରଶେ ଦୁଃଖ ଶୋକ ସବୁ

କ୍ଷଣକେ ଯାଏ ଉଭେଇ,

ତାଆରି ଆଶିସେ କଠିନ କାମ ବି

ଯାଏତ ସରଳ ହୋଇ ।


କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦୟାର ସାଗର

ତାପାଦେ ସରଗ ସୁଖ,

ମା ହାତ ଧରି ବାଟ ଚାଲୁଥିଲେ

ଦୂରତା ବି ହୁଏ ପାଖ ।


ମା ଶବଦଟି ଅମୃତ ସମାନ

ସେ ନାମରେ ଅଛି ଜୟ,

ମା ନାମ ସ୍ମରି ମାତୃସେବା କଲେ

ଦୂରହୁଏ ପାପ ଭୟ ।


ମା ଠାରୁ ବଳି ଏ ତିନି ଭୁବନେ

ଅଛିକି ଅମର ଜ୍ୟୋତି

ଗୋଟିଏ ହୃଦୟେ ଏକା ସାଙ୍ଗରେ ସେ

ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational