କୃତଜ୍ଞତା
କୃତଜ୍ଞତା
ହୃଦୟ ଗହ୍ବରେ ରହିଛ ତୁମେ
ଜାଣିକି ପାରୁଛୁ ତୁମକୁ ଆମେ
ସବୁ କରମେ ସବୁ ମରମେ
ଆବୋରି ରହିଛ ଆମକୁ ତୁମେ |
ସବୁ ବାଧାବିଘ୍ନ ଥାଇବି ପୁଣି
ତୋଳି ଧରୁଛ କୋଳକୁ ଆଣି
ମନରୁ ହତାସ, ବିଷାଦ ନେଇ
ପ୍ରାଣରେ ସଂକଳ୍ପ ଶକତି ଦେଇ |
ଦୋଷ ଦୁର୍ବଳତା ଥାଇ ଆମର
ତୋଳି ନେଇ କରିଛି ଆପଣାର
ତୁମେ ଆମ ପାଇଁ ଆଲୋକ ସମାନ
ତୁମ ପାଇଁ ଏ ଜୀବନ ମୂଲ୍ୟବାନ |
ଖୋଜୁଅଛୁ ତୁମକୁ ଜୀବନ ପଥେ
ତୁମେ ଅଛ ଆମରି ସାଥେ ସାଥେ
କୃପାମୟୀ ମା' ତୁମ କରୁଣା ଅପାର
ଆମେ ସବୁ ତୁମ ପ୍ରେମର ଆଧାର |