Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Siba Sethy

Children

3  

Siba Sethy

Children

ମା

ମା

1 min
125


ମାଆର ପରଶ ଅମୃତ ସମାନ

ତା କୋଳେ ସରଗ ସୁଖ

ଅଳି ଅଝଟ କୁ ଭୁଲିଯାଇ ସବୁ

ମୁଖରେ ଫୁଟାଏ ହସ ।


ବିପଦେ ଅପଦେ ରକ୍ଷା କବଚ ସେ

ତାହା ପରି କେହି ନାହିଁ 

ମାଆର ପଣତ ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିର ନେତ

ଡର ଭୟ କିଛି ନାହିଁ ।


ଫୁଲଠୁ କୋମଳ ସ୍ନେହ ତା ମଧୁର

ଅପରୂପ ଦିବ୍ୟ କାନ୍ତି

ତାର ବିନା ମୋର ନାହିଁ ଟି ଅସ୍ତିତ୍ବ

ସେହି ମୋର ଆତ୍ମଶାନ୍ତି ।


ଆଶାର ଆଲୋକ ମୋ ବିଶ୍ଵ ଭୁବନ

କୋଳେଇ ଧରିଛି ମୋତେ

କରୁଣାମୟୀ ସେ ଦାୟର ସାଗର

ତୋ ପାଦ ଶରଣ ପଶେ ।


ମାଆ ଠାରୁ ବଳି ଏ ତିନି ଭୁବନେ

କୁହ ଭାଈ କିଏ ଅଛି

ଚିର ବନ୍ଦନୀୟ ସେ ଅମୃତ ନାମ

ଗାଉଥିବି ଜୟ ଗୀତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children