Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kanan Bala Nayak

Abstract

1  

Kanan Bala Nayak

Abstract

~~~ଲୁହ ~~~

~~~ଲୁହ ~~~

1 min
409


ଜୀବନ ଯୁଦ୍ଧରେ ହାରି ଯାଇ ଯଦି 

ମୁଁ କେବେ ପ୍ରାଣ ତ୍ଯାଗ କରେ,

ତେବେ ଲୁହ ଟୋପାଏ ବି ଗଡାଇ ବ ନାହିଁ 

କାରଣ ତୁମ ଆଖିର ଟୋପାଏ ଲୁହ 

ମୋ ପାଇଁ ମୋ ଜୀବନ ଠୁ ବଡ଼. 

ବଞ୍ଚି ଥିବା ବେଳେ ବି ଆଉ ମଲା ପରେବି.


Rate this content
Log in