Kanan Bala Nayak

Fantasy

3  

Kanan Bala Nayak

Fantasy

~~~ମରୁଝର~~~

~~~ମରୁଝର~~~

1 min
381



 ଆଜି ବି ମୁଁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛି  

 ‌ମୋ ମନର କେନଭାସ୍ ରେ 

 ତୁମ ରଙ୍ଗ ତୁଳୀରେ,

 କେବେ ଆଙ୍କି ଦେବ ଆମ ନାଁର ପ୍ରତିଛବି

 ଆଉ ପୁରା କରିଦେବ ।

 ଆମେ ଦେଖିଥିବା ସବୁ ସ୍ବପ୍ନ 

 ଆଉ ଶସ୍ୟ ଶ୍ଯାମଳା କରିବ 

 ମୋ ଜୀବନର ମରୁଭୂମିକୁ

ଏକ ସ୍ନିଗ୍ଧ ଶୀତଳ ମରୁଝର ହୋଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy