ଲୁଚକାଳି
ଲୁଚକାଳି
ହଁ ସେ ଛାଇ ଆଲୁଅର ଖେଳ ଭିତରେ
ଲୁଚକାଳି ଖେଳୁ ଖେଳୁ
କେବେ ନିଜ ଜୀବନରେ
ଲୁଚକାଳି ମଣିଷ ଖେଳେ
ଜାଣିବି ପାରେନି.....
କିନ୍ତୁ…!!!
ଏବେ ଯୋଉ ଲୁଚକାଳି ଖେଳ ଚାଲିଛି
ତାହା ଅନଲାଇନ୍ ଆଉ ଅଫ୍ ଲାଇନ୍ ର ,
ହଁ ତୁମକୁ ଶୁଣି ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଲାଗିବନି ସତ
କାହିଁକି ନା ତୁମେ ବି ତ ସେଥିରୁ ଜଣେ
ନିଜକୁ ଚିହ୍ନିବାକୁ ଯାଇ ପରିଚୟ ହିନ ହେବାର
ନିଶାଟା ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଘାରିଲାଣି
ଜୀଵନ ଜୁଇରେ ସବୁ ଜଳି ପାଉଁଶ ବି ହେଲାଣି
ତଥାପି କାହିଁକି କେଜାଣି ସେ ଲୁଚକାଳି ଖେଳ
ଆଜି ବି ଖେଳା ଚାଲିଛି ,
କିଏ ସାଙ୍ଗ ମେଳ ହେଇ ଖେଳୁଛି
ତ .....
କିଏ ନିଜ ସହ ନିଜେ ଲୁଚକାଳି ଖେଳୁଛି
ଧିରେ ଧିରେ ସମୟ ସରିବାରେ ଲାଗିଛି .....
କିନ୍ତୁ !!
ଲୁଚକାଳି ଖେଳ ଆଜି ବି ପ୍ରସାରିତ ହେଇ ଚାଲିଛି ,
ଯେପରି ଅନଲାଇନ୍ ଖେଳ ହେଉଛି ....
ଏକ , ଦୁଇ , ତିନି କହି କିଏ କେତେ ବାଜି ମାରୁଛି ,
କିଏ ହାରୁଚି ତ କିଏ ଏଠି ଜିତି ଯାଉଛି ....
ଯାହା ବାକି ରହିଲା ଲୁଚକାଳି ଖେଳ ଭିତରେ ହଜି ଯାଉଛି ।।