Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Action

3  

Bijay Prusty

Action

ଲୋଡୁଛି ଦିବ୍ୟ ଦର୍ଶନ

ଲୋଡୁଛି ଦିବ୍ୟ ଦର୍ଶନ

1 min
217



ଦରଶନ ତୋର କରିବି ବୋଲିରେ

ଗଣି ଚାଲିଛି ମୁଁ ଦିନ

ତୋ ଡୋରୀ ଲାଗିଲେ ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ର ଯାଇ ମୁଁ

ଦେଖିବି କଳା ବଦନ I

ଧିରେ ଧିରେ ମୋର ବୟସ ଖସୁଛି

ଦେହରୁ ଖସୁଛି ବଳ

ଅଣ୍ଟା ନଇଁଲାଣି ଆଖିକୁ ଦିଶୁନି

ସରି ଆସିଲାଣି ବେଳ I

ତୋ ମହିମା କେତେ ଶୁଣିଛି କାଳିଆ

ଆଖିରେ ଦେଖିନି ତୋତେ

ଅବଢା ଟିକିଏ ତୁଣ୍ଡରେ ଦେଇନି

ପ୍ରଣମିନି ଯୋଡ ହସ୍ତେ I

ଆଖି ବନ୍ଦକରି ଅନୁଭବିଛି ମୁଁ

ମୋ ଭିତରେ ତୋର ସତ୍ତା

ତୋର ଦରଶନ ଲୋଡେ ମୋର ମନ

ଆଉ ସବୁ ଲାଗେ ପିତା I

ଭାବନାରେ ତୋର କଟୁଛି ମୋ ଦିନ

ଜାଣିନୁ କି ଭାବଗ୍ରାହୀ

ମୋ ଭିତରେ ରହି ବାଟ ଦେଖାଇବୁ

ପାରିହେବି ଭବନଈ I

ପପୀଟିଏ ବୋଲି ରାଗିବୁ ନାହିଁରେ

କୋପେ ଦେବୁନାହିଁ ଶାପ

ଦିବ୍ୟ ଦରଶନ ପାଇଗଲେ ତୋର

ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେବ ଅଭିଳାଷ I

    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action