Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

2  

GAGAN KUMAR DASH

Inspirational

ଲଣ୍ଠନ

ଲଣ୍ଠନ

1 min
123



ଛୋଟ ଦୀପଶିଖା ଭାବ ନାହିଁ ମତେ

        ଅନ୍ଧାରକୁ ଦିଏ ଠେଲି,

ନିଜେ ଜଳି ଜଳି ଆଲୋକ ମୁଁ ଦିଏ

        ଲଣ୍ଠନ ମୁଁ, ଯାଏ ଜଳି ।


ରଙ୍ଗ ହୀନ ମୁହିଁ ବର୍ଣ୍ଣ ହୀନ ମୁହିଁ

        ଫତରି ଭାବ କି ମତେ,

ଫଣୀନ୍ଦ୍ର ଭଲିଆ ଶିଖା ମୋର ଦେଖ

      ଆଲୋକ ଦିଏ ମୁଁ ତତେ ।


ଫରଫର ହୋଇ ଜଳିଯାଏ ମୁହିଁ

        ନାହିଁ ମୋ ମନରେ ଭୟ,

କାହା ଫରମାଣ ମାନେ ନାହିଁ ମୁହିଁ

       ଜଳେ ହୋଇ ଏକ ଲୟ ।


ଭାବନାହିଁ ମୁହିଁ କ୍ଷୁଦ୍ର ଶିଖାଟିଏ 

        ନିମଷେକେ ଜାଳି ଦେବି,

ଗାଁ ରୁ ସହର ସହରରୁ ଜଙ୍ଗଲ

        କ୍ଷଣିକେ ଧ୍ବଂସ କରିବି ।


କ୍ଷୁଦ୍ର ହେଲେ ମଧ୍ୟ ତମସା ମୋ ପାଶୁ

        ଭୟରେ ଦୂରେଇ ଯାଏ,

ଫଳାଫଳ ମୋର କିଛି ଆଶା ନାହିଁ

        କ୍ଷଣିକ ରେ ଜାଳିଦିଏ ।


ଅଳ୍ପ ସମୟରେ ଫାମ୍ପି ଉଠେ ମୁହିଁ

        ସାନ ବୋଲି ଭାବ ନାହିଁ,

ତୁମ ଫିକରକୁ ଡରେ ନାହିଁ ମୁହିଁ

        ମାଟିରେ ଦିଏ ମିଶାଇ ।


ଜଳ ତ ମୋହର ପରମ ଶତ୍ରୁ

        ତା ପାଖକୁ ଯାଏ ନାହିଁ,

ମତେ ଫେଡିବାକୁ ଜଳ ଆସିଥାଏ

       କ୍ଷଣିକ ରେ ଶାନ୍ତ ହୋଇ ।


ଜଗତରେ ମତେ କ୍ଷାନ୍ତ କରିବାକୁ

        କେବଳ ଜଳ ହିଁ ପାରେ,

ଶୀତଳ ଜଳକୁ ଭଷ୍ମ କରି ଦିଏ

       ଉଡାଏ ତାକୁ ବାଷ୍ପରେ ।


ଜୀବଜଗତର ଶରୀରକୁ ମୁହିଁ

       ସ୍ଫୋଟକ ମୁଁ କରିଦିଏ,

ଗରବ କରିଲେ ଗୋଟିଏ ଫୁତକାରେ

        ବଞ୍ଚି ପାରିବନି କିଏ ।


ଲଣ୍ଠନ ମୁଁ ଦିଏ ଜ୍ୟୋତି ଜଗତେ

        ଅନ୍ଧାର ଦିଏ ଦୂରେଇ,

ତୁମ ଜୀବନରେ ସଫଳତା ଆଣେ

        ଆତ୍ମଜ୍ଞାନ ଦିଏ ଭରି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational