Debaki Behera

Abstract

4.0  

Debaki Behera

Abstract

llଗରୀବର ଅନଲାଇନ ପଢା ll

llଗରୀବର ଅନଲାଇନ ପଢା ll

1 min
165


ପଢ଼ାର ଉପରେ କରୋନା ମାଡ

ନାହିଁ ଭାଇ ଆଉ ସେ ଫଡ ଫଡ ।

ଅନଲାଇନ ରେ ହୁଏ ଯେ ପଢା 

ଛାତ୍ର ଛାତ୍ରୀ ପୁଣି ହୋଇବେ ଗଢ଼ା ।

ସହର ବଜାର ଗଳିରେ କେତେ 

ରହିଛନ୍ତି ପରା ବାବୁ ଯେ ସତେ ।

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଏହା ଛୋଟିଆ କଥା 

ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ଼ ଅଛି ନାହିଁ ଯେ ଚିନ୍ତା ।

ବାପା ମା ଆଉ ପୁଅ ଝିଅର 

ଅଛି ଗୋଟେ ଗୋଟେ ଫୋନ ତାଙ୍କର ।

ମଧ୍ୟବିତ ପରିବାର ଯେ ଯେତେ 

କାମ ଚଳାଅନ୍ତି ଗୋଟିଏ ସାଥେ ।

ଫୋନ ନଥିଲେ ପଢ଼ାରେ ଭାଇ 

ଡୋରି ବନ୍ଧା ହେବ ଜାଣିଥା ତୁହି ।

ଗରିବ ପିଲାଟି ପଢିବା ଚିନ୍ତା 

ଭାଳି ହୋନ୍ତି ମାତା ପିତା ସେ କଥା ।

ସରକାର ପରା ସ୍କୁଲ ରେ ପୂର୍ବେ 

ବହିପତ୍ର ଖାଦ୍ୟ ଦିଅନ୍ତି ସର୍ବେ ।

ସେଇ ଟିକକ ର ସୁବିଧା ପାଇ 

ଗରିବ ପିଲାଟି ପଢି ପାରଇ ।

ବର୍ତମାନ ପରିସ୍ଥିତି ଜଟିଳ 

କି କରିବ ସେଇ ପିଲା ଚପଳ ।

ଦିଓଳି ଦ୍ଵିମୁଠା ଖାଇବା ପାଇଁ 

ଯାହାର ପାଖରେ ଅର୍ଥ ତ ନାହିଁ ।

ସେ କାହୁଁ ଆଣିବ ଦାମିକା ସେଟ୍

କରୋନା ତ ବନ୍ଦ କରିଛି ଗେଟ୍ ।

ତଥାପି ସନ୍ତାନ ର ଉନ୍ନତି ପାଇଁ 

ଚିନ୍ତା କରେ ପିତା ବୁଦ୍ଧି ସଞ୍ଚେଇ ।

ଘର ର ଗାଈକୁ ବିକିଣ ଦେଲା 

ଫୋନ ଗୋଟିଏ କିଣି ଆଣିଲା ।

କେଉଁଠାରୁ ପୁଣି ଦିଶେ ଏ ଚିତ୍ର 

ଫୋନ୍ ପାଇଁ ମା ସୁନା ଵିକେତ ।

ଅନଲାଇନ ରେ ପଢିବା ପାଇଁ 

କେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ପିତା କରଇ ।

ହାଏରେ କରୋନା କି କଥା କଲୁ 

ଗରିବ ପିଲାଙ୍କୁ କି କଷ୍ଟ ଦେଲୁ ।

ଫୋନ ରେ ପିଲା ପଢିବା ପାଇଁ 

ମା ବାପା ଗଲେ ବିକିରି ହେଇ ।

କେଉଁ ଗାଁ ପୁଣି ଏତେ ଦୁର୍ଗମ 

ନେଟୱାର୍କ ପୁଣି ଭାରି ଜାଆମ ।

ତେଣୁ ପିଲାଟିଏ ପଢିବା ପାଇଁ 

ପାହାଡ଼ ଉପରେ ଯାଇ ବସଇ ।

କୋଶ କୋଶ ଦୂର ଚାଲି ଚାଲିଣ

ନେଟୱର୍କ ସ୍ଥାନେ ପହଞ୍ଚେ ପୁଣ ।

ଏହିପରି ଦେଖି କରୁଣ ଚିତ୍ର 

ଦୁନିଆଟା ପରା ଲାଗେ ବିଚିତ୍ର ।

କରୋନା ଭାଙ୍ଗିଛି ସଭିଙ୍କ ଅଣ୍ଟା 

ପ୍ରଗତି ପଥରେ ସାଜିଛି କଣ୍ଟା ।

ଜଗିରଖି ତେଣୁ ଚଳିବା ସର୍ବେ 

କରୋନା ନିୟମ ମାନିବା ଆମ୍ଭେ ।

ଯିବା ପୁଣି ଆମେ ବିଦ୍ୟାଳୟ କୁ 

ହସିବା ପଢିବା ଆଗ ଭଳି କୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract