Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

କୁହୁଡି

କୁହୁଡି

1 min
151



ଟୋପା ଟୋପା ଏ କୁହୁଡି 

       ମାଟିକୁ ଯେ ଛୁଇଁ ଯାଏ 

ଏଇ ମାଟି ସେ ଟୋପାରେ 

       ଭିଜି ଭିଜି ଓଦା ହୁଏ ।

ସେଇ ଓଦା ମାଟିରେ ତ

      କେତେ ବାସ୍ନା ରହି ଯାଏ

ସେଇ ବାସ୍ନା ମହକରେ 

     ମାଟି ତ ବିଭୋର ହୁଏ ।

ମାଟି ଆକାଶକୁ ଚାହିଁ ଥାଏ

କୁହୁଡି ମାଟିକୁ ଭଲ ପାଏ 

ଏ କୁହୁଡି ବିନ୍ଦୁରେ ଆମ୍ବ ବଉଳ ତ 

       ଆପେ ଆପେ ଝଡି ଯାଏ ।

 ପତ୍ରେ ମହୁ ଭରି ଥାଏ ।


ମନଲୋଭା ଏଇ କୁହୁଡିର ଦୃଶ୍ୟ 

        ମନକୁ ଯେ ମୋହିନିଏ 

ସେ କୁହୁଡି ଭିତରେ ଯେତେ ଚାଲୁଥିଲେ 

     ବାଟ ସେତେ ଦେଖାଯାଏ ।

ମନେ ଭରି ଦିଏ ଆଶା ଅଶୁମାରୀ 

       ପ୍ରେମର ଏକ ସହର

ସେଇ ସହରରେ ତୋଳା କି ହେଇଛି

     ଆମର ସରଗ ପୁର ।

ଦେଖିଲେ ତ ଏଇ ଦୃଶ୍ୟ 

ଲାଗେ କି ତୁଷାର ରାଜ୍ୟ  

ତାହାରି ଭିତରେ ଆମେତ ରହିଛୁ 

   ଆମ ପାଦ ତଳେ ମାଟି ଥାଏ ।

ମାଟି କାକରକୁ ଭଲ ପାଏ ।


ଘାସ ଗାଲିଚାରେ ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ତ

      ମୋତି ପରି ଦେଖାଯାଏ 

ସୂର୍ଯ୍ୟର ସୁନେଲି କିରଣରେ ସିଏ

       ସପ୍ତ ରଙ୍ଗ ହେଇଯାଏ ।

କୁହୁଡ଼ି ଭିତରେ ନିମିଷେକ ପୁଣି 

       ସୂର୍ଯ୍ୟ କେଣେ ଲୁଚି ଯାଏ

କୋଲ ମାରି ଯାଏ ଶୀତୁଆ କାକରେ

       ଦେହ ଦୁଲୁକେଇ ଦିଏ ।

ହେଲେ ଚାଲିବାଟା ମଜା ଥାଏ 

ମନ ଖୁସିରେ ଯେ ଭରି ଯାଏ

ଏଇ ମନଲୋଭା କୁହୁଡିର ଦୃଶ୍ୟ 

     ନା କିଏ ଭୁଲି ପାରି ଥାଏ ।

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract