Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trushna Das

Abstract Tragedy Others

4  

Trushna Das

Abstract Tragedy Others

ЁЯТУЁЯШФрмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ЁЯШФЁЯТУ

ЁЯТУЁЯШФрмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ЁЯШФЁЯТУ

1 min
262


рмП рмпрнЗ рмЬрнАрммрми рмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ 

рмЭрм╛рмкрнНрм╕рм╛ рмЭрм╛рмкрнНрм╕рм╛ рмжрм┐рм╢рнБрмЫрм┐ рм╕рммрнБ рмХрм┐рмЫрм┐ 

рмЬрнАрммрмирм░рнЗ рмЖрмЧрмХрнБ рмХрмг рмЕрмЫрм┐ 

рмХрм┐рмЫрм┐ рммрм┐ рм╣рнЗрмЙ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рммрнБрмЭрм┐ред


рмП рмпрнЗ рмЬрнАрммрми рмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ 

рмЖрмЧрмХрнБ рммрм╛рмЯ рмарм┐рмХ рм╕рнЗ рмжрм┐рм╢рнБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ 

рмХрмгрмЯрм╛ рмнрнВрм▓, рмХрмгрмЯрм╛ рмарм┐рмХ, рм╣рнЗрмЙ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рммрнБрмЭрм┐

рмП рмпрнЗ рмЬрнАрммрмирм░ рмжрнНрн▒рм┐рмЫрмХрм┐

рмЖрмЧрмХрнБ рммрмврм╝рм╛рмЗрммрм╛рмХрнБ рмкрм╛рмж рмбрм░ рм▓рм╛рмЧрнБрмЫрм┐ 

рмХрм╛рм│рнЗ рм╣рнЛрмЗ рмпрм┐рмм рмХрм┐ рмжрнБрм░рнНрмШрмЯрмгрм╛ рмЖрмЙрмерм░рнЗ рмкрнБрмгрм┐ред 


рмП рмЬрнАрммрми рмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ 

рм▓рнЛрмХрмЩрнНрмХ рморнБрмЦрмЯрм╛ рмжрм┐рм╢рнБ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмарм┐рмХ рм╕рнЗ рмПрмЗрмарм┐ 

рмкрм╛рмЦрм░рнЗ рмкрм╣рмЮрнНрмЪрм┐рм▓рнЗ рмЬрмгрм╛ рмкрмбрнЗ рм▓рнЛрмХрм░ рмкрнНрм░рмХрнГрмдрм┐ 

рм╣рнЗрм▓рнЗ рмлрнЗрм░рм┐рммрм╛рмХрнБ рми рмерм╛рмП рммрм╛рмЯ рм╕рнЗрмЗрмарм┐ред 


рмП рмпрнЗ рмЬрнАрммрми рмХрнБрм╣рнБрмбрм╝рм┐ 

рмжрнЗрм╣ рморми рмпрм╛рмЙрмЫрм┐ рмерм░рм┐

рмормирм░рнЗ рмЙрмарнБрмЫрм┐ рмкрнНрм░рм╢рнНрми рмПрмЗрмарм┐ 

рмХрмг рмЖрмЙ рмерм░рнЗ рмП рмЬрнАрммрмирнЗ рм╕рнВрм░рнНрмпрнНрнЯрмЩрнНрмХрм░ рмХрм┐рм░рмг рм╣рнЛрмЗрмм рмХрм┐ рмдрнЗрмЬрм┐ ?????


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract