Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mrs. SASMITA DAS

Inspirational

3  

Mrs. SASMITA DAS

Inspirational

କ୍ଷୁଦ୍ରରୁ ସୃଜନା

କ୍ଷୁଦ୍ରରୁ ସୃଜନା

1 min
11.7K


ପ୍ରେମ ସଂଯୋଗୀ ସେ କ୍ଷୁଦ୍ର ପ୍ରଜାପତି

ପ୍ରେମ ରେଣୁ ନେଇ ବୁଣେ

ଫୁୁଲରୁ ଫୁଲକୁ ପରାଗ ସଂଗମେ

ନୂତନ ସୃଜନା କରେ

କ୍ଷୁଦ୍ର ଏ ଜୀବଟି

ପ୍ରକୃତି ନିୟମେ

ନିୁଜକୁ  ନିୟୋଜ କରେ

ହେଲେ ଏ ମଣିଷ  କାହିଁକି ବୁଝେନା

ପ୍ରକୃତି ସହିତ ଖେଳେ

ଶାମୁକ୍ତାରୁ ମୁକ୍ତା

ଫୁଲରୁ  ସୁଗନ୍ଧା

କ୍ଷୁଦ୍ରରୁ ଜନ୍ମ ବୃହତ

ସୃଷ୍ଟିର ଶୃଙ୍ଖଳେ

ପ୍ରକୃତି ନିୟମେ

ବନ୍ଧା ଏ ସକଳ ଜୀବ

ମଣିଷ କାହିଁକି ଶୃଙ୍ଖଳା ବିହୁନେ

ଶୃ୍ଙ୍ଖଳରୁ ହୁଏ ଚ୍ଯୁତ

ଆଧୁନିକତାରେ  ବଶବର୍ତ୍ତୀ ହୋଇ

ପ୍ରକୃତି ବିରୋଧେ ଚାଲେ

ପ୍ରକୃତି ରଚିଲେ କୋପ

ଅସହାୟ ଏ ମଣିଷ

କହେ ପୁଣି

ରକ୍ଷା କରହେ ଗୋବିନ୍ଦ

ତେଣୁ  ହେ ମଣିଷ

ସୃ୍ଷ୍ଟିର ଏ କ୍ଷୁଦ୍ର ଜୀବଠୁ

ଶିକ୍ଷା  କରି କିଛି

ଗଢ଼ିତୋଳ ଏକ ସୁନ୍ଦର ସମାଜ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational