Ajit Kumar Raut

Inspirational

3  

Ajit Kumar Raut

Inspirational

ЁЯТРЁЯТРЁЯТРрмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯЁЯТРЁЯТРЁЯТР

ЁЯТРЁЯТРЁЯТРрмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯЁЯТРЁЯТРЁЯТР

1 min
350



рмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯрмЯрм┐ рмЖрмо рмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯ рмХрм░рм┐рммрм╛

рмирм┐рмЬ рмнрм╛рм╖рм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмХрм░рнНрмо рм╣рм┐рмБ рмХрм░рм┐рммрм╛,

рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЙрмжрнНрмжрнЗрм╢рнНрнЯ рмЬрмирнЗ рмЬрмирнЗ рмжрнЗрммрм╛

рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнАрмдрм╣рм┐рмБ рмЧрм╛рмЗрммрм╛редрнзред


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнБрмг рм╣рм┐рмБ рмЧрм╛рмЗрммрм╛

рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмЬрмирмЩрнНрмХрнБ рмПрмХрмдрнНрм░ рмХрм░рм┐рммрм╛,

рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рморм╣рмдрнНрмдрнНрм╡ рмХрм╣рм┐рмм

рморм╛рмдрнГрмнрнВрморм┐ рмкрм╛рмЗрмБ рмЬрнАрммрми рмжрнЗрммрм╛редрниред


рмЬрнНрмЮрм╛рмирнАрмЬрми рмЖрморнЗ рмдрнЗрммрнЗ рм╣рм┐рмБ рм╣рнЛрмЗрммрм╛

рмпрнЗрммрнЗ рмЖрмо рмирм┐рмЬ рмнрм╛рм╖рм╛рм░рнЗ рмкрмврм┐рммрм╛,

рмПрмкрм░рм┐ рммрм┐рмЪрм╛рм░ рмпрнЗрммрнЗ рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрммрм╛

рмЙрмирнНрмирмдрм┐рм░ рморм╛рм░рнНрмЧ рмирм┐рмЬрнЗ рм╣рм┐рмБ рмЧрмврм┐рммрм╛редрнйред


рмЬрм╛рмЧрм┐рмЙрма рморнЛрм░ рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рмЗ рморнЛ

рм╕рморнЯ рмЖрм╕рм┐рмЫрм┐ рмнрнВрморм┐ рмормзрнНрнЯрнЗ рмЖрмо,

рмирнВрмЖ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛рмирнАрмдрм┐ рмормирнНрмдрнНрм░рмЯрм┐ рм╣рм┐рмБ рмЖрмо

рмЕрморнВрм▓рнНрнЯ рм░рмдрнНрмирмЯрм┐ рмЬрнАрммрмирнЗ рмЖрморедрнкред


рморм╛рмдрнГрмнрм╛рм╖рм╛ рмкрнНрм░рнЗрморнА рмЧрнНрм░рм╣рмг рмХрм░рм┐рммрнЗ

рмирм┐рмЬ рморм╛рмдрнГрмнрм╛рм╖рм╛ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рм╣рм┐рмБ рмкрм╛рмЗрммрнЗ,

рмЬрнАрммрми рм╕рм╛рм░рнНрмермХ рмирм┐рмЬрнЗ рм╣рм┐рмБ рмХрм░рм┐рммрнЗ

рмЙрмирнНрмирмдрм┐рм░ рморм╛рм░рнНрмЧ рмирм┐рмЬрнЗ рм╣рм┐рмБ рмЧрмврм┐рммрнЗредрнлред


рмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯрмЯрм┐ рмЖрмо рмХрм░рнНрмдрнНрмдрммрнНрнЯ рмХрм░рм┐рммрм╛

рмирм┐рмЬ рмнрм╛рм╖рм╛ рмкрм╛рмЗрмБ рмХрм░рнНрморм╣рм┐рмБ рмХрм░рм┐рммрм╛,

рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЙрмжрнНрмжрнЗрм╢рнНрнЯ рмЬрмирнЗ рмЬрмирнЗ рмжрнЗрммрм╛

рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнАрмд рм╣рм┐рмБ рмЧрм╛рмЗрммрм╛редрнмред




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational