Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lopamudra Parida

Inspirational

3  

Lopamudra Parida

Inspirational

କୋମଳପାଦ

କୋମଳପାଦ

1 min
123


ରଖନା ତୋର କୋମଳ ପାଦ ଆଉ... ଏ ପିଠିରେ ଝିଅ !

ଏ ପିଠି ଏବେ ଦନ୍ଥରା ,

କଣ୍ଟା ବୁଦାର ମାଳ ....ପିଠି ସାରା 

ଫାଟ ଯେ ଫାଟ  ,

ସେଥିରେ ପୁଣି ସରିସୃପଙ୍କ ଚାଲବୁଲ୍ ।।

କାହିଁ ଆସୁ ତୁ ? ଯେତେ ମନା କଲାପରେ ବି

କଣ ?

ପୋତିବାକୁ ଶ୍ରଦ୍ଧା ମଞ୍ଜି !

ଫେରେଇଦେଇଛି ପରା ସହସ୍ର ଥର

ଦେଖୁଛୁ ପରା ହଜାରେ ଘା'ର ଶ୍ରାଦ୍ଧ 

ପ୍ରତିଥର ।।

କୋଉ ବିଶ୍ୱାସ ତତେ ଉଜ୍ୱଳ କରୁଛି ଶୁଣେ ?

ବୀଜପତ୍ର ମେଲିବାର ନାହିଁ ଆଉ ମୋ ପିଠିର 

କୋଉ ବି କୋଣରେ ..... ଏ ପିଠି ଯାକ ନିଆଁ ଆଉ ଖୁଣ୍ଟା  ।।

ଢାଳରେ କଣ ଅମୃତ ଘେନି ଆସିଛୁ !

ସିଞ୍ଚି ଦେଲେ ଶସ୍ୟ ପାଲଟିବ ?

କିନ୍ତୁ ପେଟ କାଇଁ ଯେ .... 

କାହାର ତ ପାଟି ବି ନାହିଁ 

କିଏ ଖାଇବ କହ ?

କେମିତି ଖାଇବ ? କିଏ ମନେରଖିଛି?

ଯା' ଲେଉଟାଣି ପାଦରେ 

ତୋ କୋମଳତାକୁ ଚାବିଦେଇ 

ସିନ୍ଧୁକରେ ରଖ !

ଅଳୁଗୁଣିର ମେହେରାବୀ କୁନ୍ଦ କାନ୍ଧରେ  

ଟାଙ୍ଗେ ଯେତେ ଯେତେ ତୋର କୋମଳତା, 

ହଁ ଯଦି ପାରୁଛି

 ପିନ୍ଧି ନେ ଗୋଟେ ସାଞ୍ଜୁ ,

ଆଉ ଚପଲ ହଳେ 

ଯୋଉଥିରେ ଲୁହ ଲାଗିନଥିବ, 

ନିଜେ ନିଜର ଢାଲ ହ ! 


ତା' ପରେ ଦେଖିବା ନି !

ଯିବାକୁ ହବ କେତେବାଟ ।।

ନା ଯେତେ ବାଟ ତୁ ଚାହିଁବୁ! 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational