Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

3  

Raja Sekhar CH V

Abstract Classics Inspirational

କଣ୍ଠସ୍ୱର ସପ୍ତସ୍ୱର

କଣ୍ଠସ୍ୱର ସପ୍ତସ୍ୱର

1 min
145


କୌଶଳେୟଙ୍କୁ ପ୍ରିୟତର ମାଁ କୌଶଲ୍ୟାଙ୍କ କଣ୍ଠସ୍ୱର,

ଯଦୁନନ୍ଦନଙ୍କୁ ପ୍ରୀତିକର ମାତା ଯଶୋଦାଙ୍କ କଣ୍ଠସ୍ୱର,

ଗଜାନନଂକୁ ପ୍ରିୟତର ମାଁ ଗୌରୀଦେବୀଙ୍କ କଣ୍ଠସ୍ୱର,

ଷଣ୍ମଖ କୁମାରଙ୍କୁ ପ୍ରିୟତର ମାତା ଶିବାନୀଙ୍କ କଣ୍ଠସ୍ୱର,

ଲବ-କୁଶଙ୍କୁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ପ୍ରିୟତର ସୀତାଦେବୀଙ୍କ କଣ୍ଠସ୍ୱର ।


ଅର୍ଣ୍ଣବଙ୍କ ଅରୁଣୋଦୟରୁ ଆରମ୍ଭ ହୁଅନ୍ତି ସପ୍ତସ୍ୱର,

ମୃଦୁମନ୍ଦ ପବନ ତରଲତାରୁ ପ୍ରସାର କରନ୍ତି ସପ୍ତସ୍ୱର ,

ଜଳାଶୟରେ ରାଗ-ଲହରୀ ସୃଜନ କରନ୍ତି କୁଆପଥର,

ସୁର-ତରଙ୍ଗକୁ ଅବିରତ ବିତତ କରନ୍ତି ସରିତ ସାଗର,

ଅଚଳ କରନ୍ତି ସଚଳ ପ୍ରାଞ୍ଜଳ ଧ୍ୱନି ପ୍ରତିଧ୍ୱନିର ବିସ୍ତାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract