Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gouri Panda

Tragedy

3  

Gouri Panda

Tragedy

କହେ ହିରୋସୀମା,ନାଗାସାକି

କହେ ହିରୋସୀମା,ନାଗାସାକି

1 min
61



କହେ କାନ୍ଦି ହିରୋସୀମା 

ପକାଅନା, ପକାଅନା

ଆଉ ପରମାଣୁ ବୋମା । ୧ ।

ନାଗାସାକି କହୁଅଛା

ପରମାଣୁ ବୋମା ଆସି

ଛାରଖାର କରିଅଛି । ୨ ।

ଅଗଷ୍ଟ ଛଅ ତାରିଖ 

ଇତିହାସ ଆଜି ଦେଖ

ଆଣିଥିଲା ମନେ ଭୀତ

ସକାଳର ଆଠ ଘଣ୍ଟ ।୩।

ଲିଟିଲ ବୟ ନାମରେ

ହିରୋସୀମା ସହରରେ

ପଡିଥିଲା ଏ ବୋମାରେ । ୪।

ଫେଟ ମେନ ନାମେ ଏକ

ପରମାଣୁ ବିଖଣ୍ଡକ

ନାଗାସାକି କଲା ଶୁଷ୍କ । ୫।

ଦୁଇ ଲକ୍ଷ ନିରୀହର 

ବୋମା ହେଲା ଘାତବାର

ଲେଖିଗଲା କ୍ୟାନସର । ୬।

ଆମେରିକା ଶକ୍ତିଶାଳୀ 

ନାଗାସାକି ଦେଲା ଜାଳି

ହିରୋସୀମା ତହୁଁ ବଳି । ୭ ।

ବାହୁବଳେ ଆମେରିକା 

ଜାପାନ କୁ ଦେଲା ଧୋକା

ସଂସାର ପାଇଲା ଶିକ୍ଷା । ୮।

ପରମାଣୁ ଲୀଳା ଖେଳା 

ଜାଳିଦେଲା ଏକ ଜ୍ବାଳା

ନିରୀହ ଜୀବନ ଗଲା । ୯ ।

ଛାଡ ନାହିଁ ବିଷ ଜ୍ବାଳା

ଆଉ ଖେଳନା ଏ ଖେଳା

ସରିଯିବ ଜୀବ ମେଳା । ୧୦ ।

କାହାକୁ ନେଇ ଜଗତ

ଭାବି ଦେଖ ଆହେ ବିତ୍ତ 

ଏକା ହୋଇ, ରହିବ ତ? । ୧୧ ।

ଆହେ ବିଶ୍ବବାସୀ ଶୁଣ 

ପରମାଣୁ ଯେ ନ କିଣ

ମିଶି ବିଶ୍ବେ ଶାନ୍ତି ଆଣ । ୧୨ ।

ଶୁଣ ଆହେ ବିଶ୍ବବାସୀ

ତୁମେ ନ ହେଲେ ସାହସୀ 

ପରମାଣୁ ଦେବ ଗ୍ରାସ । ୧୩ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy