Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sameer Kanhar

Abstract Horror Fantasy

3  

Sameer Kanhar

Abstract Horror Fantasy

କେଉଁ ପୃଷ୍ଟାରେ ଖୋଜିବି ମୁଁ

କେଉଁ ପୃଷ୍ଟାରେ ଖୋଜିବି ମୁଁ

1 min
347


କେଉଁ ପୃଷ୍ଠାରେ ଖୋଜିବି ମୁଁ ମୋ ଜୀବନକୁ                    

କେଉଁ ପୃଷ୍ଠାର ବହିରେ,                      

ଏ ଦୁନିଆଁ ଆଗରେ ମୁଁ ଗୋଟିଏ ଅଚିହ୍ନା                       

ଥକି ପଡିଲିଣୀ ଏଠାରେ ।


ଓଡ଼ିଆ ବହିର ସବୁ ପୃଷ୍ଠାକୁ ତନତନ କଲି                    

ପାଉନାହିଁ ମୁଁ ନିଜ ଭାଷା,                   

ଇଂଗ୍ରାଜୀ ବହିକୁ ବାର ବାର ପଡ଼ି ଯେ                         

କହିବାକୁ ନାହିଁ ଭରଷା ।


ରାଜନୀତି ବିଜ୍ଞାନ ରେ ଯେ ଲେଖା ଅଛି                      

ଦେଶ ଦୁନିଆର ଆଇନ,                    

ଇତିହାସ ପୃଷ୍ଠାରେ ଯେ ସ୍ଥାନ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ                       

ମସିହା ଖୋଜି ପାଉନି ।


ଶିକ୍ଷା ଲାଭ କଲି ବାପମାଁ ଓ ଗୁରୁଙ୍କ ଠାରୁ                     

ଶିଖି ଅଛି ନିଜ ପାଇଁ,                      

ଅର୍ଥଶାସ୍ତ୍ର ରେ ବୁଝି ପାରିଲିନି କେଉଁ ବହିକୁ                      

ଗୁଣନ କରିବା ପାଇଁ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract