Ghanashyam Biswal

Abstract

2  

Ghanashyam Biswal

Abstract

କେମିତି ସହିବୁ?

କେମିତି ସହିବୁ?

1 min
106


ମିଛ କହି ଆଜି ବାବୁ

ମନେ ଖୁସି ସିନା ହେବୁ

କାଲି ସତ୍ୟ ଜଣାପଡିଲେ

କେମିତି ସହିବୁ


ପର ଲୋକ ନିନ୍ଦା କଲେ ସିନା

ଛାତିକୁ ପଥର କରିବୁ

ନିଜ ଲୋକ ନିନ୍ଦା କଲେ

କେମିତି ସହିବୁ


ଯାହା ପାଇଁ ଦେଖି ଥିବୁ

ସୁନାର ସପନ

କେମିତି ସହିବୁ

ସିଏ ଭାଙ୍ଗିଲେ ତୋ ମନ


ମିଠା କଥା କହି ତୋତେ

ନିଜର ଯେ କରେ

କେମିତି ସହିବୁ ସିଏ

ଯଦି ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ ପର କରେ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract