Ghanashyam Biswal

Others

3  

Ghanashyam Biswal

Others

ସନ୍ଦେହ

ସନ୍ଦେହ

1 min
244


ସନ୍ଦେହ

ବିନା ନିଆଁ ଓ ତାତିରେ ବି

ଜାଳିଦେଇ ପାରେ ମନ ଓ ଦେହ

ବିନା ଦୋଷରେ ବି

ନିରୀହ ଝୁଲେ ଫାଶୀରେ

ଆଉ,

ସୁନା ସମ୍ପର୍କ ଜଳିପୋଡ଼ି ପାଉଁଶ ହୁଏ ଅଚିରେ

ଅଦିନେ

ବିନା ମେଘରେ ବି ମାଡ଼ି ଆସେ ଅଶାନ୍ତ, ଅସହ୍ୟ ଝଡ଼

ବଜ୍ର ହୋଇ

ଦିଏ ଆଘାତ ନିରୀହ ହୃଦୟକୁ

ଅଜାଣତେ ଦେହରୁ ଛାଡ଼େ ପରାଣ

ଚୂନା ହୁଏ ସବୁ ସୁନା ସପନ

ଆଉ,

ଯାଯାବର ହୁଏ ସଜଡ଼ା ଜୀବନ l



Rate this content
Log in