Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

*କବିତା ଆସର ଶୀର୍ଷକ:-*🌹❤ *ଅସମ୍ଭବ*❤🌹*************

*କବିତା ଆସର ଶୀର୍ଷକ:-*🌹❤ *ଅସମ୍ଭବ*❤🌹*************

1 min
3



ଅସମ୍ଭବ ବୋଲି ଏଇ ଜଗତରେ

   କିଛି ବି ତ ଆଉ ନାହିଁ 

କମ୍ପୁଟର ଯୁଗ ହେଇଅଛି ପରା

   ସବୁ ସମ୍ଭବ ତ ତହିଁ ।


କୁତ୍ରିମ ଉପାୟେ ଅଙ୍ଗ ପ୍ରତ୍ୟଙ୍ଗଟି

   ରୋପଣବି ହେଇଥାଇ

ଅନ୍ଧ ,ମୁକ ଅବା ବଧିର ସେ ହେଉ

   ସବୁ ସମ୍ଭବ ତ ଏଇ ।


ପ୍ଲାଷ୍ଟିକ ସର୍ଜରୀ ରୂପ ବଦଳାଏ

   କ୍ଷତ ବି ପୂରଣ ହୁଏ

କୁତ୍ରିମ ଉପାୟେ ଅମ୍ଳଜାନ ଦେଇ

   ରୋଗୀ ସେବା କରା ଯାଏ ।


ଅଗ୍ନି କ୍ଷେତଣାସ୍ତ୍ର ବୈଜ୍ଞାନିକ କୀର୍ତ୍ତି 

   ପରମାଣୁ ବୋମା ହୁଏ

ବରଷା କରଇ ଚନ୍ଦ୍ର ପୃଷ୍ଠେ ପୁଣି

   ଜାଗା କିଣି ସିଏ ନିଏ ।


ପଥର ଦେହରେ ନିହଣ ମୂନରେ

   ଛବି ଆଙ୍କି ରୂପ ଦିଏ

ପାହାଡକୁ କାଟି ଝରଣା କରଇ

   ଜଳ ସେଚନଟି ହୁଏ ।


ବିଜ୍ଞାନ ବଳରେ ସବୁ ତ ସମ୍ଭବ 

   ବନ୍ଧ୍ୟା ବି ଜନନୀ ହୁଏ

ଆଖିର ଆଗରେ ଯାହା ବି ଦେଖୁଛେ

   ଅଦ୍ଭୁତ କିଛି ନ ଥାଏ ।


ଦିନ ରାତି ଖାଲି ରହି ଅଛି ବାକି

   ଋତୁଟି ବଦଳୁ ଥାଏ

ଆକାଶରେ ଜହ୍ନ ତାର ସୁରୁଯଟି

   ଖାଲି ବାକି ରହି ଯାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract